PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE] › Re: Szefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE]
  • Data: 2004-05-07 08:43:41
    Temat: Re: Szefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE]
    Od: "Piotr Czernik" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie obraź się, ale dla mnie jest ot infantylne granie na nerwach
    > pracodawców - my sie obraziliśmy, a wy myślcie co robić.

    Wydaje mi sie, ze taka zagrywka obliczona jest na zmiekczenie
    szefow. Widac ze szefowie juz miekna idac na ustepstwa
    i sami dajac propozycje, ktorych co ciekawe, pracownicy ani
    nie odrzucaja ani nie akceptuja. Czas gra tu na kozysc pracownikow.

    W negocjacjach praktycznie wszystko jest dozwolone. "Obrazanie sie"
    jest jak najbardziej na miejscu, jesli tylko zapewni przewage.

    Piotr Czernik