PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE] › Re: Szefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE]
  • Data: 2004-05-07 20:31:26
    Temat: Re: Szefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE]
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JL" <jl@[cut]noemail.pl> napisał w wiadomości
    news:c7gqfe$to3$1@81.210.16.254...

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > Mam ewidentnie jakąś lukę w edukacji, choć strategia wydaje mi się znana i
    > postać nie do końca obca, szczegółów jakoś nie kojarzę. Dzięki za
    wskazanie
    > ciekawego tematu :-)

    "Ksiaze" Machiawellego - zebrane porady dla nastepcy tronu w jednym z
    ksiestw na Polwyspie Apeninskim.
    Niccolo Machiawelli - autor dzieła pt. Książe. Zamieścił tam doktrynę
    polityczną, zalecającą fałsz, podstęp, przemoc, brak skrupułów, jeśli tylko
    potrzebne są interesom kraju. Dobro publiczne państwa to ideał, który
    pozwala, aby cel uświęcał środki. Od nazwiska tego twórcy pochodzi doktryna
    zwana makiawelizmem.
    Naturalnie sam autor byl teoretykiem :))
    Tlumaczone na polski, sadze, ze do dostania w bibliotekach - da sie czytac
    ale malo pozostaje w pamieci bo zycie przeroslo prekursora :))
    > Pozdrawiam
    >
    > JL
    pzdr
    krzysztof