PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE] › Re: Szefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE]
    From: "YS" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE]
    Date: 6 May 2004 23:44:13 +0200

    > Z Twego postu wynika co innego. Jak Twoim zdaniem pracownicy potrafia
    > rozwiazywac konflikty, skoro obecnie palaja zadza zemsty na
    > wlascicielach firmy? To ma byc umiejetnosc rozwiazywania konfliktow?
    > Umiejetnosc negocjacji polega miedzy innymi na sterowaniu emocjami, a
    > nie poddawaniu sie nim i slepemu podazaniu ich tropem.

    A kto powiedzial ze palaja :)
    Opisalem ten problem w taki sposob, jak go widac z zewnatrz.
    "Zadza zemsty" jest czescia przyjetej strategii negocjacyjnej.
    Nikt tu nie poddaje sie emocjom. Wszyscy dzialaja w bardzo wywazony
    sposob.

    To ze napisalem, iz ludziom chodzi o pokaznie ze pracodawcy nie
    maja racji, to nie oznacza to iz ma to miec destrukcyjny wplyw
    na firme. Jesli szefowie zaproponuja rozsadne rozwiazania to ok!
    Jesli nie, to tez nic sie nie stanie. Ja osobiscie zmienie prace.

    YS