PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szef / kierownik telefonuje do własnej firmy

  • 1. Data: 2008-11-28 12:52:28
    Temat: Szef / kierownik telefonuje do własnej firmy
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Taka sytuacja:
    Szef / kierownik jest poza firmą i telefonuje do firmy, aby uzyskać od
    pracownika jakąś wiedzę.
    Szef ma rzadko spotykane nazwisko [tu jako przykład Ygrekowski]

    Przykład 1:
    Pracownik: Firma X słucham.
    Szef: Panie Janku, Pan mi powie, czy może leży u mnie na biurku zielona
    teczka ?
    Pracownik: już sprawdzam
    [10 sek przerwy]
    Pracownik: leży
    Szef: całe szczęscie
    [rozłączenie]

    Przykład 2:
    Pracownik: Firma X słucham.
    Szef: Dzien dobry Panie Janku
    Pracownik: Dzien dobry szefie.
    Szef: Panie Janku, Pan mi powie, czy może leży u mnie na biurku zielona
    teczka ?
    Pracownik: już sprawdzam
    [sprawdza]
    Pracownik: halo
    Szef: tak ?
    Pracownik: leży
    Szef: Dziękuję, do zobaczenia w firmie, będę o 14:00
    Pracownik: Dziękuję, do zobaczenia.
    [rozłączenie]

    Przykład 3:
    Pracownik: Firma X słucham.
    Szef: Ygrekowski. Panie Janku, Pan mi powie, czy może leży u mnie na
    biurku zielona teczka ?
    Pracownik: już sprawdzam
    [10 sek przerwy]
    Pracownik: leży
    Szef: Dziękuję
    [rozłączenie]

    Jednak, jak zachowywać się podczas rozmowy wg przykładu nr 1 ?

    --
    Tomasz Renik jestem

  • 2. Data: 2008-11-28 13:44:15
    Temat: Re: Szef / kierownik telefonuje do własnej firmy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomek Renik napisał(a):

    > Taka sytuacja:
    > Szef / kierownik jest poza firmą i telefonuje do firmy, aby uzyskać od
    > pracownika jakąś wiedzę.
    > Szef ma rzadko spotykane nazwisko [tu jako przykład Ygrekowski]

    [...]

    > Jednak, jak zachowywać się podczas rozmowy wg przykładu nr 1 ?

    Moim zdaniem powinień stanąć na baczność ;P

    j.

    --
    Dziekuje Ci, Latajacy Potworze Spaghetti, za Darwina!
    http://ussburaque.org/search/label/FSM

  • 3. Data: 2008-11-28 14:09:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.ulbx1qdouwqst7@dhcp-192-168-2-38.local.ies.c
    o.pl
    Tomek Renik <s...@p...pl> pisze:

    > Jednak, jak zachowywać się podczas rozmowy wg przykładu nr 1 ?
    Za pierwszym razem jest po ptokach.
    Za drugim sprawdzać 2-3 minuty (albo i wiecej)., powiedzieć: leży i czekać
    na reakcję (w razie czego musiałeś po drodze do ubikacji).
    Za trzecim - jeśli chamstwo nadal nie ustąpiło - sprawdzać odpowiednio
    długo, powiedzieć: leży i zakończyć połączenie.
    Istnieje możliwość zastosowania od razu trzeciego rozwiązania.
    :)))

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-11-28 15:28:13
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Tomek Renik" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    o.pl...

    > Jednak, jak zachowywać się podczas rozmowy wg przykładu nr 1 ?

    Podczas rozmowy zachowaj się jaK Ci rozum podpowiada, ale za to po zakończeniu
    rozmowy weź się w końcu za robotę, bo widać, że Ci się nudzi.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2008-11-28 16:15:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 28 Nov 2008 13:52:28 +0100, "Tomek Renik" <s...@p...pl>
    wrote:

    >Jednak, jak zachowywać się podczas rozmowy wg przykładu nr 1 ?
    Nie rozumiem Twojego problemu...

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 6. Data: 2008-11-28 17:01:53
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    Tomek Renik pisze:
> [...]
    > Szef: całe szczęscie
    > [rozłączenie]

    > Jednak, jak zachowywać się podczas rozmowy wg przykładu nr 1 ?

    Cieszyć się, że rozłączenie szefa nie nastąpiło po "leży" :). A tak na
    serio, to szkoda czasu i fatygi na uczenie kogoś wychowania. Po prostu
    przejść nad tym do porządku dziennego, oczywiście odpowiednio
    zapamiętując sobie jakość kultury danej osoby :).

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 7. Data: 2008-11-28 19:53:19
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 13:52:28 +0100, Tomek Renik napisał(a):

    > Jednak, jak zachowywać się podczas rozmowy wg przykładu nr 1 ?

    tak jak napisales. potem odlozyc sluchawke
    --
    marcin

  • 8. Data: 2008-12-01 13:16:47
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

> [...]

    > Przykład 1:
    > Pracownik: Firma X słucham.
    > Szef: Panie Janku, Pan mi powie, czy może leży u mnie na biurku zielona

    Muszę sprawdzić, czy jest Pan szefem. Zadam teraz Panu kilka pytań
    kontrolnych, proszę odpowiadać tylko tak lub nie...

    e.

  • 9. Data: 2008-12-01 14:11:27
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    entroper wrote:
    > Użytkownik "Tomek Renik" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    o.pl...

    > Muszę sprawdzić, czy jest Pan szefem. Zadam teraz Panu kilka pytań
    > kontrolnych, proszę odpowiadać tylko tak lub nie...

    "Czy przestał już Pan gwałcić młodych chłopców?"
    ;-)
    yamma