PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 etaty i opieka nad dzieckiem

  • 1. Data: 2008-11-27 18:31:12
    Temat: 2 etaty i opieka nad dzieckiem
    Od: c...@t...pl

    mam dwa pelne etaty
    czy w zwiazku z powyzszym przysluguja mi 4 dni opieki nad dzieckiem?
    (po 2 u kazdego z pracodawcow)

  • 2. Data: 2008-11-27 18:55:02
    Temat: Re: 2 etaty i opieka nad dzieckiem
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3929.00000283.492ee770@newsgate.onet.pl c...@t...pl
    <c...@t...pl> pisze:

    > mam dwa pelne etaty
    > czy w zwiazku z powyzszym przysluguja mi 4 dni opieki nad dzieckiem?
    > (po 2 u kazdego z pracodawcow)
    2 dni u każdego pracodawcy (z zastrzeżeniem art. 189^1). Nie widzę związku z
    wymiarem zatrudnienia.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-11-27 20:32:10
    Od: c...@t...pl

    > 2 dni u każdego pracodawcy (z zastrzeżeniem art. 189^1). Nie widzę związku z
    > wymiarem zatrudnienia.

    a mi nie chca dac, bo twierdza ze juz wykorzystalem u innego pracodawcy.
    na co sie powolywac?

  • 4. Data: 2008-11-27 20:53:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3929.000002be.492f03ca@newsgate.onet.pl c...@t...pl
    <c...@t...pl> pisze:

    > a mi nie chca dac, bo twierdza ze juz wykorzystalem u innego pracodawcy.
    > na co sie powolywac?
    Niech oni się najpierw powołają.
    Ty potem - na KP, rzecz jasna.
    Skąd oni w ogóle wiedzą o tym, że pracujesz jeszcze gdzieś indziej i skąd
    mają informację i wykorzystaniu tych 2 dni u innego pracodawcy?

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2008-11-27 22:52:01
    Od: c...@t...pl

    > Niech oni się najpierw powołają.
    > Ty potem - na KP, rzecz jasna.
    > Skąd oni w ogóle wiedzą o tym, że pracujesz jeszcze gdzieś indziej i skąd
    > mają informację i wykorzystaniu tych 2 dni u innego pracodawcy?

    z jednej firmy sie zwolnilem i zanioslem do obecnej swiadectwo pracy
    a tam napisane: wykorzystal..

  • 6. Data: 2008-11-27 23:11:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3929.00000349.492f2491@newsgate.onet.pl c...@t...pl
    <c...@t...pl> pisze:

    > z jednej firmy sie zwolnilem i zanioslem do obecnej swiadectwo pracy
    > a tam napisane: wykorzystal..
    To zmienia postać rzeczy, trzeba było od razu podać istotne szczegóły.
    Te 2 dni przysługują z tytułu stosunku pracy w roku kalendarzowym.
    Wykorzystałeś, to nie masz.
    Ciekawi mnie, czy odmawiają w obu obecnych miejscach pracy?

    --
    Jotte