eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzef / kierownik telefonuje do własnej firmy › Re: Szef / kierownik telefonuje do własnej firmy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szef / kierownik telefonuje do własnej firmy
    Date: Fri, 28 Nov 2008 15:09:44 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 17
    Message-ID: <ggou2q$mg2$1@news.dialog.net.pl>
    References: <o...@d...local.ies.co.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.8.136.149
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1227881370 23042 78.8.136.149 (28 Nov 2008 14:09:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Nov 2008 14:09:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:225564
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:op.ulbx1qdouwqst7@dhcp-192-168-2-38.local.ies.c
    o.pl
    Tomek Renik <s...@p...pl> pisze:

    > Jednak, jak zachowywać się podczas rozmowy wg przykładu nr 1 ?
    Za pierwszym razem jest po ptokach.
    Za drugim sprawdzać 2-3 minuty (albo i wiecej)., powiedzieć: leży i czekać
    na reakcję (w razie czego musiałeś po drodze do ubikacji).
    Za trzecim - jeśli chamstwo nadal nie ustąpiło - sprawdzać odpowiednio
    długo, powiedzieć: leży i zakończyć połączenie.
    Istnieje możliwość zastosowania od razu trzeciego rozwiązania.
    :)))

    --
    Jotte



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1