PracaGrupypl.praca.dyskusje › TYSIACE Z PRACY W DOMU!!!!

  • 1. Data: 2008-11-27 22:47:06
    Temat: TYSIACE Z PRACY W DOMU!!!!
    Od: i...@o...pl

    PRACA W DOMU! Badz szefem dla siebie! Czy jesteś gotow na cos INNEGO?
    Masz dość codziennego drazenia? Czy jesteś zmeczony patrzeniem jak
    inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy chcialbys pracować w domu,
    poswiecac więcej czasu swojej rodzinie, przyjaciolom lub hobby? Dałeś
    już sobie spokoj z tymi watpliwymi ofertami, które obiecują wszystko a
    zostawiają cie z niczym? JA TEZ!!! To, dlatego stalam sie Pracownikiem
    emailowym. Prowadze cały interes on-line, co oznacza, iż mam bardzo
    niskie koszty ogolne i moge wykonywać cala moja prace w zaciszu i
    wygodzie mojego wlasnego domu, wedlug mojego rozkladu. Zapewnione
    pelne przeszkolenie on-line!.Wszystkiego, czego potrzebujesz to
    komputer z dostępem do
    sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chec zmiany kierunku twego
    przyszlego zycia! W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj sie
    z i...@o...pl

  • 2. Data: 2008-12-01 06:58:16
    Temat: Re: TYSIACE Z PRACY W DOMU!!!!
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    Drogi Pracowniku emaliowany i...@o...pl

    Rozpedz sie, a drzewo samo sie znajdzie.
    Przejrzyj na oczy, uzyj googlę a dowiesz sie, ze na swiecie nie jestes
    sama - jest na nim wiecej takich naiwniakow i/lub glupcow jak ty. Co gorsza
    jesienia, zdaje sie, jest na nich sezon - depresja jesienna oglupia?

  • 3. Data: 2008-12-04 17:29:28
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    yig napisał(a):

> [...]
    > sama - jest na nim wiecej takich naiwniakow i/lub glupcow jak ty. Co
    > gorsza jesienia, zdaje sie, jest na nich sezon - depresja jesienna

    Przeszło się, dziewcze, po marketach, naoglądało świecidełek, koralików,
    błyskotek... W kasie pusto, a tutaj pojawia się taaaaka okazja. Więc szuka
    głupszych od siebie.

    Do roboty by się wzięła i tyle.

    --
    Mariano Italiano