PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzczyt debilizmu i karykatury › Re: Szczyt debilizmu i karykatury
  • Data: 2005-07-14 19:09:02
    Temat: Re: Szczyt debilizmu i karykatury
    Od: PZ <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    majkel napisał(a):

    > Zalozmy ze szukasz pracy przez 3-6 miesiecy (jak moi znajomi). Jestes
    > absolwentem. Zero odzewu na 90 % aplikacji. Byles na 5 rozmowach ale jakos
    > sie nie udalo. Wiadomo ze pieniadze tez motywuja. Idzesz do firmy D.
    > Spelniasz "wymagania" - przyjmuja. Czy jestes ZADOWOLONY ?? :D . Takie
    > ogloszenia puszcza sie w akademikach pod koniec miesiaca, kiedy jeszcze
    > rodzice nie doslali kasy. To juz jest paranoja i skandal. A serwis
    > ogloszeniowy jest utrzymywany za pieniadze publicze i uwazam ze pewien
    > poziom powinien prezentowac. Juz nie wspomne o reakcji studentow z
> [...]

    Witam

    Prezentujesz idealistyczne podejscie studenta do zycia i chec zmiany
    calego swiata albo oczekujesz, ze ogloszenia beda elegancko
    przefiltrowane i bez wysilku kazdy student znajdzie prace, tak moim
    _skromnym_ zdaniem.

    Poza tym nie za bardzo mam ochote dyskutowac jakie ogloszenia powinno
    sie czytac po studiach, bo i studia sa rozne i absolwenci, ale moim
    zdaniem warto czytac jak najwiecej.

    Paranoja i skandal to jak w akademikach 'hostes';) szukaja.

    PZ