PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzczyt debilizmu i karykatury › Re: Szczyt debilizmu i karykatury
  • Data: 2005-07-09 20:38:21
    Temat: Re: Szczyt debilizmu i karykatury
    Od: PZ <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak dla mnie jest to po prostu cos w rodzaju NTG w odniesieniu do serwisow
    > pracy/ praktyk dla studentow/ absolwentow. Jednak najgorsze jest to ze firma
    > umieszczajac ogloszenie w serwisie faktycznie liczy na znalezienie chetnych
    > do testow. I smutne jest to ze w polskich realiach rynku pracy ludzie z HR
    > tej firmy nie sa w bledzie.
    >
    > michal

    Ja mysle, ze zamieszczenie ogloszenia na takim forum bylo droga po linii
    najmniejszego oporu dla zamieszczajacego, a admin forum stwierdzil, ze
    pusci ogloszenie, bo studenci moze cos sobie zarobia.

    W kwestii, ze firma liczy na znalezienie chetnych to mysle, ze i firma ,
    i chetni moga byc tylko zadowoleni.

    Dla mnie EoT

    PZ