PracaGrupypl.praca.dyskusje › System premiowania

  • 1. Data: 2007-07-03 20:48:01
    Temat: System premiowania
    Od: d...@g...pl

    Witam.

    Mam takie pytanie, w moim zakładzie pracy do tej pory funkcjonował
    całkiem korzystny system premiowania. Od czerwca pracodawca wprowadził
    nowy czyli: część stała + część za efektywność - czas przepracowany w
    nadgodzinach. Czyli suma sumarum przez ten ostatni minus premi nie
    będzie albo będzie ale jakiś tam ochłap.
    Czy pracodawca może wprowadzić mniej korzystny system premiowania od
    poprzedniego???

  • 2. Data: 2007-07-04 06:43:39
    Temat: Re: System premiowania
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    d...@g...pl pisze:

    > Czy pracodawca może wprowadzić mniej korzystny system premiowania od
    > poprzedniego???

    Było fesnascie razy.
    Jeżeli to jest premia uznaniowa to se może dać albo i nie.

  • 3. Data: 2007-07-04 07:22:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 03 Jul 2007 13:48:01 -0700, d...@g...pl wrote:

> [...]
    >będzie albo będzie ale jakiś tam ochłap.
    >Czy pracodawca może wprowadzić mniej korzystny system premiowania od

    A dlaczego by nie mógł?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-07-04 18:16:55
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    d...@g...pl wrote:

> [...]
    > nadgodzinach. Czyli suma sumarum przez ten ostatni minus premi nie
    > będzie albo będzie ale jakiś tam ochłap.

    Pracodawca pewnie zauważył zwiększone zużycie kawy i opalone twarze
    pracowników w związku z panującą słoneczną porą roku. Postanowił "karać"
    Was za nadgodziny, tzn. zmusić Was, abyście w czasie pracy pracowali
    efektywniej.

    Wyjdzie na zdrowie. Będziecie mieli więcej czasu dla rodziny :-)
    Tak poważnie: parę lat temu przeszedłem do firmy, gdzie powiedziano,
    że cokolwiek by się nie działo, tydzień ma 40h pracy i mam się w nim
    zmieścić. Żyjąc z tą świadomością, łatwiej przychodzi odmawianie sobie
    kawy i pogawędek niż w sytuacji, gdzie "trzeba sobie zrobić przerwę,
    jeszcze przecież 12-n godzin pracy...".

    --
    Mariusz Lotko