PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy › Re: Świadectwo pracy
  • Data: 2002-07-03 13:22:24
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Monika Zając" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:afu3g6$rn4$1@news.tpi.pl...
    > Cześć Krzysztofie!
    > To, że nie trzeba wydawać świadectwa pracy nie jest zgodne z kp, na taką
    > zmianę chyba wszyscy czekają, zwłaszcza, że jest ona zawarta w prpozycjach
    > rządowych do nowego kp.Świdectwo wydaje się po każdej zamkniętej umowie,
    bez
    > względu czy to jest okre próbny, czas określony, czy też nie. Milówka

    O jakim KP Ty mowisz? Bowiem mam przed soba KP - stan lipca '98 i art. 97
    mowi: pracodawca wydaje swiad. pr. bezposrednio pracownikowi (...) w dniu, w
    ktorym nastepuje rozwiazanie lub wygasniecie stosunku pracy.
    Czyli wtedy, gdy dany pracownik juz wiecej nie bedzie u Ciebie pracowal. A
    Ty we wzmiankowanym przypadku przeciez zmianiasz tylko warunki jego
    zatrudnienia temu czlowiekowi - z okresu probnego na umowe na czas
    nieokreslony.
    Co do KP - moze jest juz jakis nowy? Nie mowie tu o projekcie :-)
    Pozdrawiam!
    M.