PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy › Re: Świadectwo pracy
  • Data: 2002-07-03 16:41:49
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Źle interpretujesz. Stosunek pracy wygasa z upływem czasu, na który
    > była zawarta umowa. Że jest zawiązywany na nowo, to inna bajka.

    Stosunek pracy wygasa tylko w trzech przypadkach (patrz KP rozdz.II oddz.7)
    A tutaj co najwyżej rozwiązuje sięz upływem okresu na jaki był zawarty.

    > Jeżeli podpisujesz nową umowę, to jest to nowy stosunek pracy.

    Naprawdę? A np. zmiana warunków pracy i płacy? W sumie już pisałem nigdy
    przez 15 lat pracy nie spotkałem się z faktem wręczania komuś świadectwa
    pracy po zakończeniu umowy na okres próbny jeżeli został on zatrudniony na
    czas nieokreślony (oczywiście u tego samego pracodawcy ;-) )

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu