PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiadczenie socjalne ile zł ????

  • 1. Data: 2004-08-31 20:32:14
    Temat: Swiadczenie socjalne ile zł ????
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!!

    Jestem zatrudniony na czas nieokreslony , pracodawca chce rozwiazac umowe o
    prace z zachowaniem okresu wypowiedzenia ktory wynosi 1 miesiac i uplywa
    30.09.2004.
    Bylem zatrudniony od 06.01.2003 i tu mam pytanie a mianowice
    czy nalezy mi sie wyplata z funduszu swiadczen pracowniczych za rok 2003 na
    ktory to pracodawca odprowadza skladki.
    Nadmieniam ze w firmie pracuje okolo 100 osob a za rok 2003 otrzymalem tylko
    talon w wysokosci 100 zl.
    Prosze o podanie jaka kwote powinienem otrzymac za rok 2003, czy mam szanse
    w zwiazku z wypowiedzeniem otrzymac zalegle swiadczenie.
    Pozdr Andrzej

  • 2. Data: 2004-09-01 10:50:36
    Temat: Re: Swiadczenie socjalne ile zł ????
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl>

    Użytkownik "Dexter" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    szanse
    > w zwiazku z wypowiedzeniem otrzymac zalegle swiadczenie.

    Witam
    Pracownik nie ma roszczeń do świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń
    socjalnych.
    Wyjątek stanowią świadczenia już przyznane.
    W związku z powyższym nie należy się spodziewać żadnych pieniędzy z
    zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w związku z rozwiązaniem umowy o
    pracę.

    Pozdrawiam
    Jerzy Borowski

  • 3. Data: 2004-09-01 14:15:27
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W związku z powyższym nie należy się spodziewać żadnych pieniędzy z
    > zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w związku z rozwiązaniem umowy o

    W zwiazku z powyzszymn czy jest jakas wykladnia prawna ze nie mam roszczen
    do tych swiadczen,gdzie moge znalezc zapis wykladni prawnej tego
    zagadnienia.

    Pozdr Andrzej

  • 4. Data: 2004-09-01 22:20:36
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    >,gdzie moge znalezc zapis wykladni prawnej tego
    > zagadnienia.
    >
    > Pozdr Andrzej

    w regulaminie ZFŚS?