PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia podyplomowe na Politechnice Wrocławskiej za 1000 zł ? SZOK !

  • 1. Data: 2006-08-14 21:00:09
    Temat: Studia podyplomowe na Politechnice Wrocławskiej za 1000 zł ? SZOK !
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Wiem, że może to bezpośrednio pracy nie dotyczy - lecz pośrednio na pewno. Bo
    podnosząc własne kwalifikacje mam szansę na lepsze stanowisko/zarobki.

    Ja właśnie się zapisałem - i polecam wszystkim. 80% Dofinansowuje
    UE - tak więc zamiast 5000 płacę 1000 zł !

    Na niektóre kierunki są jeszcze miejsca:
    - Zastosowanie informatyki w procesowym zarządzaniu przedsiębiorstwem (super
    ! jest dużo wiedzy z zakresu zarządzania oraz też z zastosowania informatyki
    w zarządzaniu)

    ... na inne nie ma:
    - Zarządzanie projektami

    wszystko na http://edp.org.pl/

    Jedyny warunek to taki by być pracownikiem i dogadać się z pracodawcą (bo to
    pracodawca wysyła - ale przecież możemy wszystkie koszty pokryć sami i
    pracodawca na tym nie straci ani złotówki), albo założyć własną działalność
    gospodarczą i i tak wyjść na tym o 2000 zł do przodu
    (koszt studiów podyplomowych po cenie komercyjnej to około 5000-6000 zł/rok,
    80% dofinansuje UE - więc z własnej kieszeni płacimy 1000-1200 zł, do tego
    koszty utrzymania firmy przez rok (rejestracja + składki ZUS - 166zł/mies) to
    około 2000 zł - zostaje nam w kieszeni 2000).

  • 2. Data: 2006-08-15 08:24:57
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    tomek napaskudził na ekranie:
> [...]
    > pracodawca na tym nie straci ani złotówki), albo założyć własną
    > działalność gospodarczą i i tak wyjść na tym o 2000 zł do przodu

    Na pewno własna działałność też podlega dofinansowaniu? Zazwyczaj trzeba być
    _pracownikiem_ - czyli być w stosunku pracy. Czasami też są inne wymagania
    - np. spotkałam się z tym, że nie może to być umowa na czas próbny, firma
    musi być z jakiejś branży, albo się restrukturyzować itp.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-08-15 11:16:25
    Od: "D" <w...@e...mn>

    Ciekawa forma reklamy...

  • 4. Data: 2006-08-15 13:28:00
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    tomek napisał(a):
    > Wiem, że może to bezpośrednio pracy nie dotyczy - lecz pośrednio na pewno. Bo
    > podnosząc własne kwalifikacje mam szansę na lepsze stanowisko/zarobki.

    no to jam mam takie pytanie: czy o taką dopłatę unijną możne się starać
    każdy nie zależnie od profilu studiów podyplomowych??

  • 5. Data: 2006-08-15 16:27:05
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "D" <w...@e...mn> napisał w wiadomości

    > Ciekawa forma reklamy...

    Spam, nic w tym ciekawego.

  • 6. Data: 2006-08-16 10:42:47
    Od: Kesak <K...@k...pl.inv>

    tomek wrote:
    > więc zamiast 5000 płacę 1000 zł !

    Placisz za cos co mozesz miec za darmo i jeszcze sie cieszysz?

    > składki ZUS -
    > 166zł/mies)

    Cos krecisz.

  • 7. Data: 2006-08-16 12:34:03
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Kesak napisał(a):

    > Placisz za cos co mozesz miec za darmo i jeszcze sie cieszysz?

    to gdzie są jakieś studia podyplomowe za darmo? Bo jakoś nie znalazłem
    czegoś takiego.

  • 8. Data: 2006-08-17 14:00:24
    Od: "Michał S." <s...@g...pl>

> [...]
    > - np. spotkałam się z tym, że nie może to być umowa na czas próbny, firma
    > musi być z jakiejś branży, albo się restrukturyzować itp.

    Podlega ;) Od kwietnia jestem uczestnikiem studiów na PŁ, też z EDP.
    Prowadzę jednoosobową działalność...

    Pozdrawiam, Michał