PracaGrupypl.praca.dyskusje › Straz Miejska

  • 1. Data: 2003-07-17 05:31:30
    Temat: Straz Miejska
    Od: "Hubert" <b...@o...pl>

    Witam!

    Przeszedlem pierwszy etap rekrutacji do tej zaszczytnej pracy straznika
    miejskiego. Teraz czas na testy sprawnosciowe poinformowano mnie, ze "to
    takie cwiczenia fizyczne".
    Mam pytanie, czy wiecie konkretnie co to za cwiczenia: pompki, drazek,
    jakies bieganie (100 metrow) czy pilka lekarska?

  • 2. Data: 2003-07-17 06:18:26
    Temat: Re: Straz Miejska
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Mam pytanie, czy wiecie konkretnie co to za cwiczenia: pompki, drazek,
    > jakies bieganie (100 metrow) czy pilka lekarska?

    Zartujesz ....

    Testuje sie szybkosc wypisywania mandatow ;-)

  • 3. Data: 2003-07-17 07:14:53
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Zartujesz ....
    >
    > Testuje sie szybkosc wypisywania mandatow ;-)

    I zakładania blokad na koła ;)

  • 4. Data: 2003-07-17 08:20:45
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Hubert" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam pytanie, czy wiecie konkretnie co to za cwiczenia: pompki, drazek,
    > jakies bieganie (100 metrow) czy pilka lekarska?
    Proponuję zadzwonić do nich i zapytać. Nie sądzę, żeby robili z tego
    tajemnicę....

    Iza

  • 5. Data: 2003-07-17 09:05:42
    Od: amfora <a...@w...org>

    Hubert <b...@o...pl> wrote:

    > Mam pytanie, czy wiecie konkretnie co to za cwiczenia: pompki, drazek,
    > jakies bieganie (100 metrow) czy pilka lekarska?

    Nie wiem, na ile to może odbiegać od sprawdzianów sprawnościowych
    w policji, ale tam jest wymieniony przez Ciebie zestaw + coś
    jeszcze (nie pamiętam dokładnie).
    Normy są ustalane wg wagi kandydata i są "dość" wyśrubowane. Mój
    znajomy (codziennie biega na długich dystansach) za pierwszym
    razem oblał. Potem, po miesiącu ostrych treningów na sali
    gimnastycznej mu się udało (w innym mieście).
    Podkreślam - tak jest przy rekrutacji do policji.

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,