PracaGrupypl.praca.dyskusjeStawka za artykuł do portalu internetowego - jaka? › Re: Stawka za artykuł do portalu internetowego - jaka?
    From: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Stawka za artykuł do portalu internetowego - jaka?
    Date: Sat, 4 Sep 2004 11:06:37 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip189-217.crowley.pl

    Użytkownik "alex " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:chc08q$225$1@inews.gazeta.pl...

    > Kiedys, kiedys, jakies 3-4 lata temu pracowalem dla dosc duzego w tamtych
    > czasach portalu AHOJ.pl. Aktualizujac jeden z dzialow dostawalem 100 zl od
    > aktualizacji. A aktualizacja obejmowala 3-4 krotkie newsy, ktore w sumie
    > dawaly w granicach 1 strony A4 w Wordzie.
    > Ale wez pod uwage, ze:
    > - bylo to dosc dawno
    > - bylem wtedy studentem, wiec stawka tez byla studencka

    Ja bym też wziął pod uwage, że ahoj ze względu na m.in. szalone i
    rozdmuchane płace utonął w odmęcie niebytu, zanim ktoś go zdołał zauważyć.
    Taka stawka, o której Ty mówisz, jest wręcz niespotykana. Tyle to może
    dostac wybitny specjalista w swojej dziedzinie, taki, któremu płaca bardziej
    za nazwisko, niż za to, co pisze.

    > Na Twoim miejscu obliczylbym ile czasu srednio zajmuje mi napisanie
    > artykulu, pomnozyl to przez standardowe 50 zl za godzine i podal
    > pracodawcy...

    ... i w ten sposób dojdziemy do wniosku, że więcej powinno się płacić
    czlowiekowi piszacemu jednym palcem, niż umiejącemu pisac bezwzrokowo.
    A 50 pln za godzinę jak na taką prace to też kwota z kosmosu.

    Sigurd