PracaGrupypl.praca.dyskusjeStawka za artykuł do portalu internetowego - jaka? › Re: Stawka za artykuł do portalu internetowego- jaka?
  • Data: 2004-09-07 05:57:22
    Temat: Re: Stawka za artykuł do portalu internetowego- jaka?
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Brzeziński wrote:

    > Kryzysu w Polsce w obecnym stuleciu nie było. Była recesja.

    Racja, ekonomicznie byla recesja, kryzys byl populistycznie.

    > A czym mierzony, jeśli wolno spytać?

    W wielkosci rynku reklamowego i IT.
    Pozostala czescia gospodarki sie nie zajmowalem.
    No dobrze. To co pisze nie jest naukowym wywodem na temat ekonomii kraju
    tylko metnym stwierdeniem opartym na niescislych wspomnieniach ogolnych
    artykulow czytanych jakis czas temu ;)
    Nie zmienia to faktu ze rynki ktore mnie interesuja w istocie ozywaja.

    Albi