PracaGrupypl.praca.dyskusjeStawka za artykuł do portalu internetowego - jaka? › Re: Stawka za artykuł do portalu internetowego - jaka?
    From: "alex " <a...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Stawka za artykuł do portalu internetowego - jaka?
    Date: Sat, 4 Sep 2004 09:01:15 +0000 (UTC)

    seniorita <a...@B...pl> napisał(a):

    > Jeżeli ktoś z Was pracuje/pracował na zasadzie umowy o dzieło
    > pisząc artykułu do portali/portalu internetowego to na pewno pomoże
    > nowicjuszce nie popełnić 'stawkowej' gafy.

    Kiedys, kiedys, jakies 3-4 lata temu pracowalem dla dosc duzego w tamtych
    czasach portalu AHOJ.pl. Aktualizujac jeden z dzialow dostawalem 100 zl od
    aktualizacji. A aktualizacja obejmowala 3-4 krotkie newsy, ktore w sumie
    dawaly w granicach 1 strony A4 w Wordzie.
    Ale wez pod uwage, ze:
    - bylo to dosc dawno
    - bylem wtedy studentem, wiec stawka tez byla studencka

    Na Twoim miejscu obliczylbym ile czasu srednio zajmuje mi napisanie artykulu,
    pomnozyl to przez standardowe 50 zl za godzine i podal pracodawcy...

    alex