PracaGrupypl.praca.dyskusje › Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005

  • 1. Data: 2005-07-01 20:36:51
    Temat: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu wspominałem, że takowe statystyki zaczynam robić
    i obiecałem się pochwalić. W związku z czym, prezentuję poniżej
    statystyki zbiorcze za czerwiec:

    Statystyki grupy pl.praca.oferowana za CZERWIEC 2005

    1354 | (100.00%) | Ogłoszeń otrzymanych ogółem, w tym:
    -----+-----------+----------------------------------
    ------------------------
    632 | (46.68%) | Ogłoszeń zaakceptowanych
    -----+-----------+----------------------------------
    ------------------------
    29 | (2.14%) | Odrzucone z powodu błędnego kodowania [1]
    89 | (6.57%) | Odrzucone z powodu braku deklaracji charsetu (problem OE)
    126 | (9.31%) | Odrzucone z powodu braku formy zatrudnienia [2]
    23 | (1.70%) | Odrzucone z powodu nieokreślonego miejsca pracy w temacie
    101 | (7.46%) | Powtórzone przed upływem 14 dni
    6 | (0.44%) | Błędne nagłówki
    201 | (14.84%) | Ogłoszenia nie spełniające 2 lub więcej punktów z FAQ
    147 | (10.86%) | Inne [3]

    ------
    [1] błędne kodowanie (nieczytelne pl znaki), jak również
    tzw. nieuznawane kodowanie (utf-8, iso-13, iso-1 itp.)

    [2] lub też jeżeli forma dotyczy wyłącznie działalności gosp.

    [3] OT, spam, mlm, 'Re:', 'moderator śpi!!!!', zapytania
    do moderatora wysyłane na grupę, ogłoszenia w html,
    zawierające załaczniki itp.

    Powyższe zestawienie nie uwzględnia FAQ wysyłanego co jakiś czas na grupę.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2005-07-01 22:38:38
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 1 Jul 2005 22:36:51 +0200, Wojciech Bańcer

    > 632 | (46.68%) | Ogłoszeń zaakceptowanych

    Mało, kruca bomba, strasznie mało :(
    Oznacza to, że dzięku usenetowi pracę mogłoby znaleźć ponad 2x więcej
    osób.

    > 29 | (2.14%) | Odrzucone z powodu błędnego kodowania [1]
    > 89 | (6.57%) | Odrzucone z powodu braku deklaracji charsetu (problem OE)

    IMO w imię dobra wyższego z tych powodów ogłoszenia nie powinny być
    odrzucane. Trudno - wygląda paskudnie, niezgodne z netykietą itd. itp.
    - ale zważmy, że ogłoszeniodawcy często nie są obyci z netem (i chwała
    takim zaczynającym przygodę za zastosowanie tego medium do szukania
    pracowników) a cel jest szczytny. Ogłoszenie takie jest zazwyczaj
    czytelne i w imię wyższego dobra takie ogłoszenia nie powinny zostać
    odrzucone z przyczyn, bądźmy szczerzy, kosmetycznych i "dla zasady".

    > 201 | (14.84%) | Ogłoszenia nie spełniające 2 lub więcej punktów z FAQ

    Sporo tego - chodzi o "kumulację" wcześniej wymienionych błędów, czy
    innych punktów z FAQ?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-07-02 08:10:36
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Kaizen napisał(a):

    [...]

> [...]
    > czytelne i w imię wyższego dobra takie ogłoszenia nie powinny zostać
    > odrzucone z przyczyn, bądźmy szczerzy, kosmetycznych i "dla zasady".

    Często wysyłam 'zwroty' lub też ludzie sami się dopytują dlaczego
    ogłoszenie nie doszło. Tego statystyki nie pokażą, ale pewna liczba
    ogłoszeń jest potem przesyłana poprawnie.

    > Sporo tego - chodzi o "kumulację" wcześniej wymienionych błędów, czy
    > innych punktów z FAQ?

    Wszystkich. Najczęściej jest to kumulacja forma + kodowanie, ale sporo
    z tego to jednozdaniowce (praktycznie zero informacji), reszta podpunków
    raczej rzadko jest "łamana". :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2005-07-02 08:55:02
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Sat, 02 Jul 2005 00:38:38 +0200, Kaizen <x...@c...sz> napisał:

    > Pięknego dnia 1 Jul 2005 22:36:51 +0200, Wojciech Bańcer

    > Mało, kruca bomba, strasznie mało :(
    > Oznacza to, że dzięku usenetowi pracę mogłoby znaleźć ponad 2x więcej
    > osób.

    !??

> [...]
    > - ale zważmy, że ogłoszeniodawcy często nie są obyci z netem (i chwała
    > takim zaczynającym przygodę za zastosowanie tego medium do szukania

    To niech piszą sprayem po murach, też będziesz pochwalał?

    --
    Odkąd myślę samodzielnie, głosuję na JK-M.

    <prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pł>

  • 5. Data: 2005-07-02 12:37:30
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Kaizen w news:h4hbc11plrp85ul8j24lkeqie3ecv4tfg6@4ax.com napisał(a):

    > zaczynającym przygodę za zastosowanie tego medium do szukania
    > pracowników) a cel jest szczytny.

    No bez przesady. To nie żaden szczytny cel tylko zwykłe interesy.

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2005-07-02 13:33:10
    Od: "nica" <n...@W...gazeta.pl>

    > No bez przesady. To nie żaden szczytny cel tylko zwykłe interesy.

    nie chce sie spierac o to czy jest to interes szukjacych pracy czy szukajacych
    pracownika. chcialam jednak dodac ze na tej grupie pojawia sie duzo wiecej
    ogloszen o pracy w moim miescie niz na przyklad na portalach jobpilot.pl czy
    pracuj.pl. dla mnie bylo to mile zaskoczenie i na pewno bede odsylala na ta
    liste ludzi ktorzy twierdza ze praca jest tylko w Wawie lub w Krakowie.

  • 7. Data: 2005-07-03 07:06:00
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 2 Jul 2005 14:37:30 +0200, "Greg"
    <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> zakodował:

    >No bez przesady. To nie żaden szczytny cel tylko zwykłe interesy.

    Zobaczymy, czy jak nie będziesz miał co do gęby włożyć to też będzie
    "zwykły interes".

    Praca nie jest zwykłym towarem i jej sprzedaż to nie jest zwykły
    interes (ma za duże znaczenie społeczne - zresztą to oczywiste,
    dlatego reguluje to KP ani prawo cywilne).

  • 8. Data: 2005-07-03 07:52:40
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > Praca nie jest zwykłym towarem i jej sprzedaż to nie jest zwykły
    > interes (ma za duże znaczenie społeczne - zresztą to oczywiste,
    > dlatego reguluje to KP ani prawo cywilne).

    Zgadzam sie, że praca ma duże znaczenie społeczne i dlatego uważam, że nie
    powionno być KP, który istnieje tylko po to, aby kupa darmozjadów miała
    pieniądze za friko.

    Z pewnością nazwałbys kogos idiotą, gdyby ten ktoś z poważną miną chciał
    wsadzić cie do dziecięcego łóżeczka, przypiąć szelkami, abys nie wypadł,
    karmić cie kaszką manną a przy okazji kasować za to połowe twojej wypłaty.

    A tak sie składa, że wiekszośc społeczeństwa w każdych wyborach głosuje na
    tych co obiecuja, że z łóżeczka nie wypadniesz a kaszka bedzie za darmo.

    vertret

  • 9. Data: 2005-07-03 08:12:28
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tych co obiecuja, że z łóżeczka nie wypadniesz a kaszka bedzie za darmo.

    Szkoda że nie zauważyłeś że pomimo różnych barw i kilkunastu
    lat sytuacja sie nie poprawia ale pogarsza.

    Józek

    Ps. Samoobrona tego tez nie poprawi ani Janusz KM.

  • 10. Data: 2005-07-03 08:35:07
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda że nie zauważyłeś że pomimo różnych barw i kilkunastu
    > lat sytuacja sie nie poprawia ale pogarsza.

    O jakich barwach mówisz? To wszystko sa przecież różne odcienie tego samego
    czerwonego.
    15 lat to za mało. Słyszałeś powiedzenie o demokracji i angielskim trawniku.

    > Ps. Samoobrona tego tez nie poprawi

    Jak wyżej

    > ani Janusz KM.

    Znasz ten dowcip o Żydzie co całymi latami prosił Jahwe o wygraną w
    totolotka?

    vertret