PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca Vobis - warunki ?

  • 1. Data: 2005-07-01 16:54:09
    Temat: Praca Vobis - warunki ?
    Od: "Monia J" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Ma ktoś z Was jakieś informacje na temat warunków pracy w sklepach firmy
    Vobis na stanowisku sprzedawcy.
    Jestem po pierwszych etapach rozmów i jak narazie wiem tyle że trzeba
    założyć własną działalność gospodarczą. Bardziej szczegółowo coś nie chcą
    się wypowiadać.
    Jak to wygląda w praktyce w tej firmie ?
    Jakie można osiągnąć zarobki ?

    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2005-07-01 17:58:32
    Temat: Re: Praca Vobis - warunki ?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    jaaki pożal się boże pracodawca

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,

  • 3. Data: 2005-07-03 00:06:50
    Od: "Konrad" <k...@k...com>

    zapraszam po szczegóły na priv :)