PracaGrupypl.praca.dyskusje › Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005

  • 51. Data: 2005-07-04 09:24:34
    Temat: Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Immona napisał(a):
    Przejrzyj sobie dowolna grupe nieinformatyczna i sprawdz,
    > ile osob ma niepoprawne kodowanie i ile z tych osob jest pod innymi
    > wzgledami wartosciowymi dyskutantami.

    To akurat jest argument mocno, MZ, nietrafiony - przynajmniej na
    grupach, bynajmniej nie informatycznych, które ja subskrybuję - odmienne
    kodowanie zdarza się rzadko, w zasadzie dominują dwa przypadki:
    Pomyłka nadawcy/samowola klienta :) lub newbie.
    Przy czym newbie mające zadatki na wartościowym dyskutanta, przyjmuje do
    wiadomości informację i po drobnej pomocy wyraża skruchę i obiecuje
    prawdziwą poprawę, a newbie trollowate zaczyna ujadać o wolności słowa,
    prawach człowieka, itp. bzdetach[1].
    Oczywiście gdybyś mogła podesłać *polską8 grupę, na której wartościowi
    dyskutanci - poproszę nicki - z pewnym stażem mają źle ustawione
    kodowanie chętnie ją przejrzę. Z czystej ciekawości.

    pozdrawiam

    Zbyszek

    [1] Dla mniej zdolnych. Bzdetach oczywiście jako argumentach w dyskusji
    jw. a nie samych pojęć.

  • 52. Data: 2005-07-04 17:22:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kaizen <x...@c...sz> wrote:

    > Nie chodzi tu o moje biadolenie - tylko o to, że faktycznie jestem
    > zainteresowany, żeby interesujących ogłoszeń na PPO było jak
    > najwięcej, że to ja jestem adresatem tych ogłoszeń i mnie nie
    > przeszkadzają robaczki - zwłaszcza gdy treść pozostaje czytelna i
    > ciekawa.

    Ale innym przeszkadza. Właścicielowi hierarchii przeszkadza. Nie jesteś
    jedyną osobą korzystającą z Usenetu.

    > Cóż by się stało, gdyby moje oczy zostały porażone kilkoma krzaczkami?

    Proponuję się oflagować.

    > A co z nimi nie tak i jak to poprawić?

    Zapytaj twórcę Twojego czytnika news/systemu operacyjnego. Nie mam bladego
    pojęcia co masz nie tak skonfigurowane. Po poradę zapraszam na
    pl.news.czytniki

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 53. Data: 2005-07-04 19:52:00
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.stcxrizg0ohrn9@donkichot...
    > Dnia 03-07-2005 o 23:14:13 Immona <c...@W...zpds.com.pl>
    > napisał:
    >
    > (jeszcze jeden dopisek)

    > Niedokładnie. Celem, o ile mozna to tak nazwać, istnienia każdej grupy
    > usenetowej, jest koncentracja wątków dotyczących określonej dziedziny lub
    > tematu, dla wygody użytkowników Usenetu. Usenet - czyli infrastruktura,
    > obowiązujące zasady i użytkownicy są, pozwolę sobie niezgrabnie tak to
    > określić, bytem pierwotnym wobec ppo.

    Zanim przeniesiemy watek na grupe filozofia (brr ;) ), pozwole sobie
    zauwazyc, ze celowi trafnie okreslonemu jako "koncentracja wątków
    dotyczących określonej dziedziny lub tematu" w zaden sposob nie sprzyja
    selekcjonowanie wg kodowania. Jedyne, co temu celowi sluzy, to odsiewanie
    przez moderatora postow niezgodnych z tematem.

    I.