PracaGrupypl.praca.dyskusje › ekwiwalent za urlop - zlozona syt., jak obliczyc

  • 1. Data: 2005-07-01 19:47:49
    Temat: ekwiwalent za urlop - zlozona syt., jak obliczyc
    Od: "rafal " <e...@g...pl>

    witam,

    juz kilka razy bardzo mi pomogliscie wiec licze ze i tym razem bede bogatszy w
    wiedze... :)

    otoz syt. wyglada tak:
    - rozwiazalem umowe o prace za porozumieniem stron, przy czym od razu zostalem
    skierowany na zalegly urlop z 2004 i 2005 roku, w sumie 24 dni, z czego 20dni
    zostalo wykorzystanych, za 4 dni maja mi wyplacic kase.
    przez ostatnie 2 m-ce (kwiecien i maj) bylem na zwolnieniu lekarskim czyli
    otrzymywalem 80% pensji.

    jak w takim razie mam obliczyc ile wyniesie w jednostkach pienieznych
    ekwiwalent za te 4 dni?
    czytalem ze musze wyliczyc srednia z 3 miesiecy (ostatnich miesiecy? srednia
    brutto, netto?) podzielic przez wspolczynnnik (21 dla 2005?) i otrzymam
    ekwiwalent dla 1 dnia urlopu.
    czy ta instrukcja odnosi sie do mojej syt., jesli mowa o zwolneiniu blisko
    2-miesiecznym poprzedzajacym rozw. umowy o prace?
    niestety w firmie jest zwyczaj "rolowania laikow" ;) wiec wole zasiegnac
    porady madrzejszych w tym temacie. czyli Was. :)

    dzieki i pozdrawiam
    rafal