PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedawca w salonie Renaulta - zarobki

  • 1. Data: 2003-06-08 18:41:09
    Temat: Sprzedawca w salonie Renaulta - zarobki
    Od: "Piotrek" <p...@g...pl>

    Witam,
    Chciałbym zapytać ile zarabiają sprzedawcy samochodów w salonach, np.
    Renault ?
    Pewnie to zależy też od terenu, mnie interesowały by zarobki z lubelskiego.
    W miare możliwości proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam.
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-06-08 19:01:22
    Temat: Re: Sprzedawca w salonie Renaulta - zarobki
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    przeczytaj sobie moja odpowiedz na alt.pl.regionalne.lubin

  • 3. Data: 2003-06-08 22:11:23
    Od: "Fito" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> powodowany chwilowym przypływem
    łaski wystękał w wiadomości news:bc01bq$f56$1@news.onet.pl...:
    > przeczytaj sobie moja odpowiedz na alt.pl.regionalne.lubin

    a ty se przeczytaj moją odpowiedź na pl.praca.dyskusje:
    1. nie ma cytowanej przez ciebie grupy na serwerze news.icm.edu.pl
    2. nie chce mi się szukać innych serwerów, ani tym bardziej korzystać z
    serwera tepsy i wreszcie
    3. Piotrek wyraźnie się pytał o zarobki w salonie zlokalizowanym w
    lubelskiem, a ty go odsyłasz do lubina, ponadto
    4. zamiast się sycić swoim szacunkiem dla własnego czasu, zaoszczędziłbyś go
    innym i wykonał trzy proste czynności: ctrl+a ctrl+c oraz ctrl+v w
    odpowiednich miejscach i byłoby po sprawie...
    pozdrawiam Wito :)

  • 4. Data: 2003-06-10 20:02:37
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    > 1. nie ma cytowanej przez ciebie grupy na serwerze news.icm.edu.pl

    Ale odpowiedz skierowana byla do Piotrka

    > 3. Piotrek wyraźnie się pytał o zarobki w salonie zlokalizowanym w
    > lubelskiem, a ty go odsyłasz do lubina, ponadto

    Bo on to samo ogloszenie nadal wlasnie w _Lubinie_

    Sasza