PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedam prace dyplomowe

  • 11. Data: 2003-09-15 15:49:30
    Temat: Re: Sprzedam prace dyplomowe
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Takich samych nieukow masz na studiach dziennych, a po skonczeniu
    > ich beda jeszcze bardziej niekompetentni niz zaoczni bo beda bez
    > doswiadczenia zawodowego.

    j.w.
    tematem nie jest poziom studentów dziennych czy zaocznych, tylko nielegalny
    rynek prac dyplomowych. czym innym jest pomoc , czym innym kupno całosci
    Sławek

  • 12. Data: 2003-09-15 15:52:55
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Jaki stąd wniosek? W ciągu paru lat pracodawcy zmienią system naboru z
    > obecnego (wybór CV, rozmowa, okres próbny) na testy dla wszystkich
    > chętnych -> rozmowa - > okres próbny. IMHO: dla mnie to dobra
    wiadomość!!!!

    Tez bym na tym skorzystał, wiec czekam az pracodawcy przejzą na oczy.
    Sławek

  • 13. Data: 2003-09-15 16:00:48
    Temat: Re: Sprzedam prace dyplomowa
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Buuuhahahaha
    > Facet skad ty te brednie wziales.

    Napisałem : pl. ogłoszenia.sprzedam
    a przed nastepnym > Buuuhahahaha pomyśl 10 razy, przeczytaj 5 i zastanow sie
    nad sensem tego co napisałem, a jesli wtedy zrozumiesz to se rob >
    Buuuhahahaha, jak narazie nie załapałes tematu który jest wyzej ( w nagłówku
    zwanym tematem). Jak bede chciał nawiazac do poziomu tępaków na studiach ,
    to ujme to w temacie.

  • 14. Data: 2003-09-15 16:49:12
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "pit" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Buuuhahahaha
    > Facet skad ty te brednie wziales. Ja akurat skonczylem studia zaoczne,
    > powiem tylko tyle ze jakies 60-70 % osob nie powinno ich skonczyc, ale
    wiem
    > ze to samo jest na studiach dziennych. Przez 8 lat pracy w zawodzie
    > widzialem niejednego palanta po studiach dziennych, w tym takze po
    > politechnice warszawskiej (tak bardzo tutaj holdowanej uczelni) i powiem
    ci
    > cos: zadne studia nie zrobia z tepaka fachowca.

    Bardzo ladnie - ale wez przeczytaj chlopie jeszcze raz posta na ktorego
    odpowiadasz.

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 15. Data: 2003-09-15 19:26:11
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

    > on ich nie pisze. co za problem idziesz do biblioteki uczelni A szybkie
    > xero ) i sprzedajesz komus z uczelni B

    Nie tak latwo - w tej chwili prace oddajesz w wersji elektronicznej i
    wkladaja ja do jakiejs maszynki do wykrywania plagiatow - wiec juz nie
    wystarczy zwykle skserowanie

    Pozdrawiam
    jarek

  • 16. Data: 2003-09-15 20:28:19
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Nie tak latwo - w tej chwili prace oddajesz w wersji elektronicznej i
    > wkladaja ja do jakiejs maszynki do wykrywania plagiatow - wiec juz nie
    > wystarczy zwykle skserowanie

    No , ale chyba nie wszedzie i nie zawsze. Gdyby był temat: "gospodarka
    wschodniej europy" to ta maszynka pewnie odrzuciłaby tysiące prac i zabrakło
    by tematów na pewnych kierunkach. Zeby taka maszynka skutecznie działała,
    musiała by zawierac setki tysiecy tematow , a tylu prac nikt nie
    zeskanował. Chciałbyś zrobić pracę dyplomową za 300 zł? , do tego zeby miec
    obfitą ofertę trzeba by było wiele napisać. Kto zna się na wszystkim? Kto to
    potrafi ? Nie mam wątpliwości , że prace są kradzione i ten kto je kupuje
    jest zwykłym paserem.
    Smutne jest tez to, ze prawie nikt nie zrozumiał tematu.
    Pozd Sławek

  • 17. Data: 2003-09-15 20:35:28
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "marzena" <n...@i...pl> writes:

    > Wybacz ale uwazam ze bredzisz. Po I skad wiesz ze chodzi o zaocznych? Po II
    > dlaczego zakładasz, że studenci zaoczni (wszyscy) są niedouczeni?
    > Są przecież i tacy którzy się uczą, którzy więcej do tego przykładają się
    > niż ci na dziennych.

    Byc moze. Ale nie da sie ukryc tez, ze zaoczni maja zdecydowanie mniej
    czasu na nauke, niz Ci na dziennych; maja tez bardziej okrojony
    program z rzeczy istotnie wplywajacych na nauke - mianowicie z
    praktyki, czyli cwiczen.

    dupogodzin przed komputerem, w laboratorium, w szpitalu nie zastapi
    najlepsza nawet teoria. zreszta nie bez powodu nie ma najciezszych
    studiow (medycyna, architektura, wiekszosc kierunkow na politechnice,
    psychologia chyba tez) zaocznych.

    Z reguly tez prowadzacy zajecia z zaocznymi robia je na odwal. maja
    mniej czasu dla takich studentow, zwykle jest ich wiecej no i odsetek
    tych, co faktycznie interesuja sie tematem jest mniejszy niz na
    dziennych.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 18. Data: 2003-09-15 22:32:07
    Od: "pit" <p...@p...onet.pl>

    "Sławek" <s...@g...pl> wrote in message

> [...]
    ,
    > to ujme to w temacie.

    > Buuuhahahaha> Buuuhahahaha> Buuuhahahaha> Buuuhahahaha> Buuuhahahaha

    No coz
    jeszcze raz Ci powtarzam skad moje "buhahahahah'
    Otoz ja skonczylem studia zaoczne i jeszcze raz powtarazam ze liczba tepakow
    konczacych
    studia zaoczne = (slownie: rowna sie) liczbie tepakow konczacych studia
    dzienne
    To wszystko
    reszte: nieprowokuj
    bo moze wejde na sciezke sadowa
    jak zaczne przytaczac konkretne nazwy firm i nazwiska pewnych osob ktore
    tam pracuja
    jak rowniez fakty ktore dysklafikuja te osoby i firmy w ktorych oni pracuja
    a ktore nie maja nc wspolnego z fachowoscia
    Mimo wszystko pozdrawiam
    bo wierze ze jestes fachowcem o ktorych pisales

  • 19. Data: 2003-09-15 22:38:54
    Od: "pit" <p...@p...onet.pl>

    "Da:-)Za" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > wiem
    > ci
    >
    > Bardzo ladnie - ale wez przeczytaj chlopie jeszcze raz posta na ktorego

    A ty jeszcze raz przeczytaj to co napisalem
    ale cale i do konca
    a zrozumiesz ze napisalem jak najbardziej na temat i wogole

  • 20. Data: 2003-09-16 14:51:08
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > z pl.ogłoszenia.sprzedam:
    > Sprzedam prace dyplomowe, magisterskie - BARDZO TANIO!!!
    > Kazda praca TYLKO - 300 zl !!!
    > Spis tematow wysylam mail-em.

    Ludzie tylko 300 złotych, jak juz sprzedaja to niech przynajmniej cena
    odzwierciedla rzeczywistą wartość>>

    Wondoł

    ---