PracaGrupypl.praca.dyskusje › Specjalnosci na telekomunikacji

  • 1. Data: 2002-04-14 17:45:51
    Temat: Specjalnosci na telekomunikacji
    Od: <x...@p...onet.pl>

    Witam

    Jaka wybrac specjalnosc na studiach telekomunikacyjnych?
    (Po ktorej ze specjalnosci za pare lat bedzie mozna zdobyc najlepsza prace?)
    Zastanawiam się nad następującymi kierunkami :
    a) Systemy i sieci telekomunikacyjne
    b) Systemy teleinformatyczne
    c) Mikrofalowe urządzenia telekomunikacyjne

    A moze Cyfrowe przetwarzanie sygnalow lub Systemy radiokomunikcaji

    Prosze o opinie na temat wyzej wymienionych kierunkow

    pzdr
    xor

  • 2. Data: 2002-04-14 21:14:13
    Temat: Re: Specjalnosci na telekomunikacji
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

> [...]
    >c) Mikrofalowe urządzenia telekomunikacyjne
    >
    >A moze Cyfrowe przetwarzanie sygnalow lub Systemy radiokomunikcaji

    moze b)

  • 3. Data: 2002-04-15 09:40:34
    Od: "Tomik" <p...@p...com>

    > a) Systemy i sieci telekomunikacyjne
    > b) Systemy teleinformatyczne
    > c) Mikrofalowe urządzenia telekomunikacyjne

    według mnie to c)
    sam tą specjalizacje kończę i wydaje mi się że największe zainteresowanie
    pracodawców jest akurat tą dziedziną

  • 4. Data: 2002-04-15 20:06:07
    Temat: Odp: Specjalnosci na telekomunikacji
    Od: "Bolo" <s...@w...pl>

    > według mnie to c)
    > sam tą specjalizacje kończę i wydaje mi się że największe zainteresowanie
    > pracodawców jest akurat tą dziedziną

    A kupę moich znajomych juz skonczylo i bynajmniej nie pracują w zawodzie :((

    ja uwazam ze z tych 3 to raczej b)
    ale najlepiej informatyka, i dobry angielski, no i umiejętność sprzedania
    się.

  • 5. Data: 2002-04-15 21:02:04
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > prace?)

    Jesli Ci to w czyms pomoze to powiem tak:
    z moich obserwacji pewnej sporej organizacji publicznej wynika, że nie ma
    kłopotow z transmisja danych a sa i to spore z transmisja glosu.
    No ale moze to specyfika tej organizacji?
    svobo

  • 6. Data: 2002-04-16 12:16:11
    Od: "magix" <m...@i...net.pl>

    -- > > > a) Systemy i sieci telekomunikacyjne

    a ja mysle spytaj sie rodzicow oni tobie dobrze doradza!

    --
    www.photo.infinity.net.pl
    www.sep.prv.pl