PracaGrupypl.praca.dyskusje › odliczenia

  • 1. Data: 2002-04-14 17:18:51
    Temat: odliczenia
    Od: "Jakub Strychowski" <s...@p...onet.pl>

    Witam !

    Jestem studentem 5r. informatyki.
    Realizowałem również w roku 2001 projekty na umowę o dzieło związane z
    branżą komputerową (konieczne było posiadanie komputera).

    Czy w takiej sytuacji mogę odliczyć zakup sprzętu komputerowego ?

  • 2. Data: 2002-04-14 17:58:59
    Temat: Re: odliczenia
    Od: "Rafal" <m...@b...pl>

    niestety nie :(((
    pozdro

    RAF

  • 3. Data: 2002-04-14 18:04:07
    Od: "Ann" <o...@b...pl>

    "Jakub Strychowski" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > branżą komputerową (konieczne było posiadanie komputera).
    >
    > Czy w takiej sytuacji mogę odliczyć zakup sprzętu komputerowego ?

    nie możesz jesli pracowales tylko na umowe o dzielo
    takie odliczenie moga w rozliczeniu podatkowym uwzględnić tylko te osoby,
    które były zatrudnione na podstawie umowy o pracę i praca przez nie
    wykonywana była związana z uzywaniem pc
    to jest tak zwana ulga za zakup pomocy zawodowych i sa do niej uprawnione
    takie osoby
    "Osoby fizyczne uzyskujące przychody ze stosunku służbowego, stosunku pracy,
    pracy nakładczej, spółdzielczego stosunku pracy oraz z tytułu członkostwa w
    rolniczej spółdzielni produkcyjnej lub innej spółdzielni zajmującej się
    produkcją rolną"
    pozdrowka
    Ann