PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wakacyjna Praca

  • 1. Data: 2002-04-14 09:10:26
    Temat: Wakacyjna Praca
    Od: "Deemerc" <d...@o...pl>

    Witam!

    Mam 17 lat i chciałbym zarobić jakieś pieniadze na tych wakacjach. Czy
    możecie doradzić jak szukać pracy na wakacje. Teren jeziora solińskiego -
    wypoczynek, bar, obsługa klientów. Bardzo proszę o porady jak się gdzieś
    zaczepić.

    Pozdrawiam
    PT

  • 2. Data: 2002-04-14 09:52:36
    Temat: Odp: Wakacyjna Praca
    Od: "mroowka" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Deemerc <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    > wypoczynek, bar, obsługa klientów. Bardzo proszę o porady jak się gdzieś

    Może po po prostu pochodź po wszystkich takich usługach i pogadaj z
    szefami,ewentualnie weź do nich telefon.
    Poza tym możesz się dowiedzieć w gminie czy można wykupić pozwolenie na
    handel obnośny na plaży czy coś takiego.
    Zimna cola,(p**o spod lady) ,kiełbaski z grilla czy coś takiego.