PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyka studencka

  • 1. Data: 2002-04-14 10:13:53
    Temat: Praktyka studencka
    Od: Michal Gorny <m...@k...net.pl>

    Witam,
    Jakie "papiery" nalezy wyslac do firm w przypadku starania sie o
    praktyke studencka ? Czy wystarczy CV ? Jesli nie, to co trzeba jeszcze
    dolaczyc (np. list motywacyjny, podanie lub cos innego) ?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2002-04-14 22:40:57
    Temat: Re: Praktyka studencka
    Od: Samael <t...@n...wp.pl>

    Sun, 14 Apr 2002 12:13:53 +0200
    Michal Gorny stwierdzil(a):

> [...]
    >praktyke studencka ? Czy wystarczy CV ? Jesli nie, to co trzeba jeszcze
    >dolaczyc (np. list motywacyjny, podanie lub cos innego) ?
    pomysl troche...wysylajac czyste cv dajesz do zrozumienia pracodawcy,
    ze odwalasz masowke, a tak naprawde to nawet nie wiesz czym on sie
    zajmuje...
    --
    Pozdr./Regards
    Samael <t...@w...pl>

    The only law is survival.

  • 3. Data: 2002-04-15 09:24:19
    Od: "BUbu" <b...@i...pl>

    to zależy od firmy
    niektórzy chcą tylko cv
    inni też listu mot.
    są tacy którzy mają własne formularze do wypełnienia
    a są też tacy którzy chcą pism od uczelni - zaświadczeń że się jest
    studentem, skierowań na praktykę
    wejdź na strone internetową tej firmy, która Cie interesuje i zobacz czego
    oczekują
    pozdrawiam
    Bubu

    --
    --END

  • 4. Data: 2002-04-15 12:00:53
    Od: "Paulina Szwed" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    BUbu <b...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > studentem, skierowań na praktykę
    > wejdź na strone internetową tej firmy, która Cie interesuje i zobacz czego

    praktyki. Pracuje, ale tylko do czerwca, wiec wakacje mam wolne. I raczej
    nikt nie chce mnie przyjac na praktyke lub staz. Moze ktos byl w podobnej
    sytuacji? pozdrawiam
    paulina

  • 5. Data: 2002-04-15 17:29:18
    Od: Macko <M...@k...chip.pl>

    >praktyki. Pracuje, ale tylko do czerwca, wiec wakacje mam wolne. I raczej
    >nikt nie chce mnie przyjac na praktyke lub staz. Moze ktos byl w podobnej
    >sytuacji?

    Witam. Jeśli pracujesz obecnie i będziesz pracowała do czerwca, to
    znaczy, że będą to ponad dwa miesiące, a przynajmniej miesiąc. Na
    mojej uczelni wystarczało zaświadczenie, że pracowało się przynajmniej
    przez miesiąc i nikt nie wymagał, by był to lipiec, sierpień lub
    wrzesień. Kończąc pracę postaraj się o odpowiedni dokument, a
    następnie przedstaw go w dziekanacie. No chyba, że uczelnia życzy
    sobie pracy o odpowiednim profilu, odbiegającym od Twojego obecnego
    zajęcia.

    Pozdrawiam,
    Macko