eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ? › Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "michal" <6...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    References: <dbdd1d$jjp$1@bandai.magma-net.pl>
    <M...@n...tpi.pl> <d...@p...art.pl>
    <M...@n...tpi.pl> <d...@p...art.pl>
    <30n8bx5sso6t$.dlg@agnus.eu.org>
    <42db8081$0$5144$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <dbgtep$p9s$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    Date: Tue, 19 Jul 2005 02:01:23 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Lines: 25
    Message-ID: <42dc402f$0$5123$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 18 Jul 2005 23:50:07 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.79.7.31
    X-Trace: 1121730607 mamut2.aster.pl 5123 10.79.7.31:1080
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:155327
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Immona" napisał w wiadomości:

    > Wierze, ze fajne tapety komus, kto je sprzeda dalej klientowi w sklepie
    lub
    > sklepom moze sprzedac ktos bezortograficzny i nikomu to nie przeszkadza.
    > Ale sprzedajac uslugi duzym firmom lub luksusowe produkty finansowe
    > bogatym ludziom, zazwyczaj trzeba miec pewne cechy, w tym sprawnosc w
    > mowie i pismie, bo klient koncowy przy produktach prestizowych jakosc
    > kontaktu z handlowcem (wedlug kryteriow klienta!) wpisuje w rozwazanie
    > plusow i minusow samej oferty.

    Masz w zupelności racje, tylko mówimy o zupełnie innych punktach widzenia.
    Ty odniosłaś sie do sytuacji przy zatrudnianiu sprzedawców (w niektórych
    firmach dziś nazywa sie ich doradcami: na przykład przy sprzedaży usług
    bankowych czy powierzchni reklamowej), a wtedy ważne są kryteria ztrudnienia
    ustawiane stosownie do poziomu usługi.
    W tym jednak wątku chodziło o co innego. Ktoś powiedział, że nie kupiłby nic
    od kogoś, kto robi błędy ortograficzne i to mnie rozśmieszyło. Bo w ten
    sposob to można minąć się z transkcją życia i potem to juz tylko strzelić
    sobie w łeb! He he... :DD

    pozdrawiam
    michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1