eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ? › Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    Date: Mon, 18 Jul 2005 20:47:02 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <dbgtep$p9s$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dbdd1d$jjp$1@bandai.magma-net.pl>
    <M...@n...tpi.pl> <d...@p...art.pl>
    <M...@n...tpi.pl> <d...@p...art.pl>
    <30n8bx5sso6t$.dlg@agnus.eu.org>
    <42db8081$0$5144$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: bay53.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121712410 25916 83.27.188.53 (18 Jul 2005 18:46:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2005 18:46:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:155314
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:42db8081$0$5144$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Kiedy przychodzi ktoś do mnie coś sprzedać, to patrzę na towar. Czy jest
    > mi potrzebny, czy jest dobrej jakości i jaka jest jego cena do zapłacenia.
    > Wybaczcie, ale gówno mnie obchodzi, czy on jest dobrym sprzedawcą, jeżeli
    > ma dobry towar w atrakcyjnej cenie. Tak samo nie obchodzi mnie, czy umie
    > pisać

    Masz racje w odniesieniu do pewnych branz, zwlaszcza tam, gdzie zadna ze
    stron nie jest koncowym konsumentem i ktos kupuje po to, zeby sprzedawac
    konsumentowi koncowemu lub kolejnemu posrednikowi. Wtedy liczy sie tylko
    towar i jego parametry oraz rzeczy takie jak wiarygodnosc czy sposoby
    platnosci.

    Ale im bardziej sie zblizasz do konsumenta, tym wieksze znaczenie zaczynaja
    miec cechy osobiste handlowca - a takze, im bardziej towar jest podobny do
    innych na rynku i jego przewaga konkurencyjna sa "te male rzeczy" - z
    ktorych jedna moze byc "jakosc kontaktow z firma" widziana przez pryzmat
    handlowca.

    Wierze, ze fajne tapety komus, kto je sprzeda dalej klientowi w sklepie lub
    sklepom moze sprzedac ktos bezortograficzny i nikomu to nie przeszkadza. Ale
    sprzedajac uslugi duzym firmom lub luksusowe produkty finansowe bogatym
    ludziom, zazwyczaj trzeba miec pewne cechy, w tym sprawnosc w mowie i
    pismie, bo klient koncowy przy produktach prestizowych jakosc kontaktu z
    handlowcem (wedlug kryteriow klienta!) wpisuje w rozwazanie plusow i minusow
    samej oferty.

    I.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1