PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ? › Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    From: "michal" <6...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Spec. ds. sprzedarzy - czym handlujecie ?
    Date: Mon, 18 Jul 2005 12:23:24 +0200

    Użytkownik "Jarek Hirny" napisał w wiadomości

    adasiek wrote:

    > Podstawowy błąd logiczny. Ci, którzy popełniają masowo błędy
    > ortograficzne,
    > charakteryzują się niskimi umiejętnościami. Nie wszyscy, którzy
    > charakteryzują się niskimi umiejętnościami, popełniają błędy
    > ortograficzne.
    >
    > Jarek

    Cały ten dialog jest o niczym ważnym i widać, że nie handlowcy tu
    rozmawiają.
    Kiedy przychodzi ktoś do mnie coś sprzedać, to patrzę na towar. Czy jest mi
    potrzebny, czy jest dobrej jakości i jaka jest jego cena do zapłacenia.
    Wybaczcie, ale gówno mnie obchodzi, czy on jest dobrym sprzedawcą, jeżeli ma
    dobry towar w atrakcyjnej cenie. Tak samo nie obchodzi mnie, czy umie pisać
    czy nie, jeśli ma towar, który mi nie odpowiada. Kropka. Koniec dyskusji
    chłopcy, bo sie błaźnicie na łamach grupy i osmieszacie w oczch ludzi, dla
    których 2x2jest 4...

    A wy tu jakieś domorosłe życiowe filozofie wytaczacie, kogo po czym
    poznać... :DDD

    pozdrawiam serdecznie
    michał
    ps. ale jak czytam takie wynaturzenia, to czuje sie lepiej... ;-)))
    michał