eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłużbowy telefon komórkowy - pytanie › Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
    Date: Tue, 23 May 2006 16:22:27 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <e4v5ud$oju$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <4...@n...onet.pl> <e4se1c$mg6$2@achot.icm.edu.pl>
    <e4uq87$kfm$1@nemesis.news.tpi.pl> <e4uuef$1mv$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <e4v0h5$9fj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: exe183.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1148394253 25214 83.20.254.183 (23 May 2006 14:24:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 May 2006 14:24:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (X11/20060521)
    In-Reply-To: <e4v0h5$9fj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:182150
    [ ukryj nagłówki ]

    jacek533 wrote:
    >> Poza tym pracodawcy są rózni. Mój poprzedni pracodawca, poza takimi
    >> bajerami jak niepłacenie w terminie itd... :) był w porządku: umówiliśmy
    >
    > Niepłacenie w terminie to już nie bajer, to poważna sprawa :)

    dlatego ten pracodawca jest byłym pracodawcą.

    >
    >> się że komórkę mam włączoną 24/h, ale zawsze pytał czy mogę rozmawiać i
    >> nie było problemem jeżeli nie mogłem (chyba że to był jakiś pożar, wtedy
    >> się nie pytał :> ), telefony po 20:00 były sporadyczne zaś telefon w
    >> środku nocy był może jeden.
    >
    > Zależy od charakteru firmy.
    > Wyobraź sobie dużą hurtownię.
    [...]
    >
    > Jak ma zareagować informatyk?
    >
    > 1. Odebrać telefon i w razie konieczności przyjechać do firmy po godzinach
    > na własny koszt, wiedząc, że za tę pracę nie otrzyma dodatkowego
    > wynagrodzenia?
    >
    > 2. Jak wyżej - z tym, że w razie konieczności wyjazdu poinformować, że
    > usunie usterkę następnego dnia rano w godzinach pracy.
    >
    > 3. Nie odbierać telefonu. Następnego dnia rano jak gdyby nigdy nic pojechać
    > do pracy.
    >
    > 4. Odebrać, ale zapytać o ewent. nadgodziny i zwrot kosztów dojazdu?

    Ja bym wybrał opcję 1 z ew. zwrotem kosztów dojazdu, jeżeli jednak
    takie telefony by się jednak powtarzały powiedzmy częściej niż 1 w
    miesiacu, dopominałbym się o (4) lub zacząłbym szukać nowej pracy.

    A niezależnie od tego starałbym się doprowadzić system do takiego stanu
    żeby nie zwisał.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1