PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłabe strony co powiedzieć ??? › Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
  • Data: 2005-12-14 20:42:01
    Temat: Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dnols7$jc3$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Ja tam swoje wady lubię akurat :)) Ale powymieniać
    > sobie mogę, co mi tam.
    Ja też swoje lubię, to się dołączę.

    > Leniwa jestem.
    I ja. To nie wada. To piękna cecha pozwalająca z przyjemnością nie odbierać
    innym pracy.

    > Numerków nie zapamiętuję więc z notesami biegam.
    Także nie wszystkie numerki pamiętam...
    Ale nie notuję, było minęło... ;))))

    > Zmarźluch jestem co stanowi spory problem zimą.
    Zawsze uważałem, że urodziłem sie pod złą szerokościa geograficzną. To mnie
    frustruje głęboko.

    > Palę. Nie zamierzam rzucić.
    Paliłem. Rzuciłem, bo się raka wystraszyłem. Znaczy bojaźliwy jestem. Czy
    cecha pozwalajaca na rzucenie zgubnego nałogu to wada?

    > Nie mam prawka, jakaś taka asamochodowa jestem ;)
    Mam prawko, jeżdżę od zawsze (jak jeszcze nie miałem też jeździłem). Jakby
    mi zabrali, też bym jeździł, bo uwielbiam. I mówię to bez owijania w
    bawełnę. Ergo - konsekwencja w dążeniu do celu, wierność sobie, otwartość,
    gotowość pokonywania z pozoru niepokonanych przeszkód. ;)))

    Jotte