PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłabe strony co powiedzieć ??? › Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    From: Michał <m...@s...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    Date: Wed, 14 Dec 2005 15:46:38 +0100

    Kira wrote:
    > A nie no, dać się da. Rzucam zresztą dość regularnie :)
    > Tyle że nie potrafię pić piwa bez fajki więc wraca przy
    > każdym winobraniu ;)

    Paskudny nałóg. I jak tu się całować? :)

    > No właśnie. Więc skąd te wydumane problemy?

    To generalnie nie moje problemy. Rozmów kwalifikacyjnych w bardzo
    różnych firmach trochę w swoim krótkim życiu już odbyłem, praca bardziej
    szuka mnie niż ja jej, no oby tak dalej.

    Ale zwróć uwagę na posty sprowadzające się do pytań "jakie zdjęcie
    wybrać do CV?", "jak prosić o podwyżkę?", "jak logicznie sformułować
    CV?", "jak zapytać, na jakim etapie rekrutacji jest moja aplikacja?", "o
    co mogą mnie zapytać na rozmowie?". Trzeba łamać te stereotypy, że
    "pracodawca jest zły", "nie ma dla mnie pracy", "bo oni są źli i głupi,
    bo mnie nie chcą". Dlatego bardzo lubię czytać posty Twoje i Immony, i
    dlatego ważne jest, że wykładać kawę na ławę.

    Ja tam się na negocjacjach nie znam, ale ponoć podstawą udanego
    kompromisu, jakim niewątpliwie jest pomyślna rozmowa kwalifikacyjna,
    jest świadomość własnej wartości i własnych celów. Jeśli ktoś ma spójny
    wizerunek i na pytanie o największą wadę odpowie z uśmiechem "nie lubię
    odpowiadać na pytania o największą wadę" albo "spaliłem w życiu już dwa
    czajniki" to nie widzę w tym żadnego problemu.

    pozdrawiam,
    --
    mgl