PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ? › Re: Skromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?
    Date: Thu, 9 Dec 2010 20:34:15 +0100

    Thu, 9 Dec 2010 16:35:28 +0100, czeslaw napisał(a):

    > Co bardziej skuteczne? Skromne/skrótowe CV z wykształceniem i doswiadczeniem
    > zawodowym w punktach, bez listy obowiazków i duzo wolnej od tekstu
    > przestrzeni na stronie.. A może szczegółowe CV z dokładnym zakresem
    > obowiazków i dużo do czytania?

    Ja bym się skupił na tym, co się może przydać pracodawcy. Jeśli np.
    startujesz na programistę Ruby, to nie bardzo jest sens się chwalić że np.
    umiesz jeździć wózkiem widłowym i masz kurs skończony na to i udało się
    załadować towar w ciągu 3 godzin zamiast standardowych 5.

    Analogicznie - jeśli chcesz pracować w magazynie, chwalenie się
    umiejętnościami programistycznymi też będzie raczej zbędne ;)

    Jak masz dużo doświadczeń i ciekawą ścieżkę rozwoju, to tym lepiej, będzie
    z czego wybrać, dopasować do stanowiska :) Ale założenie "im więcej tym
    lepiej" raczej się nie sprawdzi ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net