PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ? › Re: Skromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?
  • Data: 2010-12-10 20:41:50
    Temat: Re: Skromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Feniks" <s...@n...jest> napisał w wiadomości
    news:4d0286db$0$22803$65785112@news.neostrada.pl...

    > czyli kazde wysylanie CV to zeszmacanie sie czy tez kazda praca w ogole ?
    Dziwaczne pytania. Znak czasów?
    Żadna uczciwa i honorowa praca nie hańbi, choć zaszczytu przynosić nie musi.
    Co ty sobie myślisz? Że jak ktoś szambowozem robi to ujma?? Gówna pompując
    można być uczciwym, honorowym (wiem, wiem - trudny i niemodny termin) i
    porządnym człowiekiem. Ale szmata z tytułem i na stanowisku też niczym
    dziwnym.
    Tzw. CV na gruncie prawa pracy to opis kwalifikacji, umiejętności, przebieg
    dotychczasowego zatrudnienia i nic poza tym - patrz KP.
    A wiesz ilu szmaciarzy zwierza się z prywatnych zainteresowań, hobby
    przeszłych i obecnych byle się tylko przypodobać i wyżebrać zatrudnienie?
    Lubię szydełkowanie, uczę się haftu kujawskiego, oglądam telenowele,
    analizuję biblistów, szczególnie Tomasza z Akwinu, lubie zwierzęta więc mam
    świnkę morską o trzech nogach, interesuję się wróżbiarstwem i tarotem,
    chętnie w wolnych chwilach rozwiązuję równania różniczkowe, nie planuję
    mania dzieci bo całkowicie realizuję się w pracy zawodowej i od dawna nie
    miesiączkuję.
    Jeszcze o coś chcesz zapytać?

    --
    Jotte