PracaGrupypl.praca.dyskusjeSklepy za 200zl - moje podsumowanie › Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    From: "Lee" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    Date: Tue, 27 Aug 2002 19:40:48 +0200

    > Widzę, że nigdy nie zadałeś sobie trudu przeczytania choćby licencji GPL.
    > Kod pod GPLem możesz sobie wziąć, przerobić i sprzedać. Legalnie.
    Warunkiem
    > jest przekazanie klientowi pełnych źródeł tego, co zrobiłeś.
    >
    > Tomek

    Eh widze ze troche uproscilem - kiedys mialem do czynienia z pewna firma
    ktora robila sklepy po 2000pln brutto - na fakturze bylo implementacja
    sklepu www, fizycznie gosciowi przedstawiali osCommerce jako swoj produkt -
    zmieniona grafika wyciete copyright - wazne ze klient byl zadowolony no nie
    :) Pozniej jeszcze sie dowiedzialem ze handluja tez phpNuke (6000pln), phpBB
    (1000pln) - no nie mozna sie doczepic bo przeciez layout zmieniali wiec
    jakis wklad pracy i vat mozna bylo naliczyc :) Inna historia z niedawna -
    firma supremum chyba no coz oni tylko kopiowali 2advanced - agencja xero za
    ponoc niezly ca$h (sami sie niechcacy przyznali na pl.comp.www.nowe-strony).
    Nie jest to przestepstwo wykorzystac GPL, tylko nie ma co wciskac kitu
    ludziom, a tak robi wiekszosc.

    Lee