PracaGrupypl.praca.dyskusjeSklepy za 200zl - moje podsumowanie › Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
  • Data: 2002-08-28 16:31:31
    Temat: Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Popieram.
    > Zaloze sie ze lwia czesc tych "uslugodawcow" nie placi takze podatkow.
    > O legalnosci oprogramowania nawet nie wspomne.

    Nie jestem pewien - firmy przeciez pozniej musza sie rpozliczyc - a ze
    studentem ida na umowe zlecenie.

    Co do legalnosci oprogramowania - no coz - nie sadze, ze wszyscy zawodowo
    parajacy sie tym maja wszystko 100% legalnego softu.

    I nie sadze, ze eliminacja jakiejs grupy przysporzy komus kasy. Juz byli
    emeryci to teraz do studentow sie dobrali. Pewnie - jeszcze lysi i blondynki
    zostali