PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad sie biora niskie zarobki w Polsce... › Re: Skad sie biora niskie zarobki w Polsce...
  • Data: 2004-07-24 18:18:45
    Temat: Re: Skad sie biora niskie zarobki w Polsce...
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    złoty wrote:

    > ..pogratuluje wytrwalosci ! ;)

    Wytrwałości ? :-) Coś Ty, sama przyjemność, mózg jakiś taki niezskażony
    propagandą i kretyństwem, więcej czasu na ciekawsze zajęcia itd Same
    plusy. Kusić mnie nie ma co, bo ponad 4 lata temu powiedziałem ekipie
    remontowej "A telewizor możecie sobie Panowie zabrać". Powiedzieli, że
    zawiozą do jakiegoś tam domu dziecka. Mam trochę wyrzuty sumienia przez
    to, ale już trudno.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz