PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sejm jako miejsce pracy?

  • 1. Data: 2002-01-25 08:49:09
    Temat: Sejm jako miejsce pracy?
    Od: <k...@p...onet.pl>

    W nawiazaniu do wczorajszych wydarzen z pijanym poslem, ktory nie byl w stanie
    pelnic obowiazkow sluzbowych. Czy nie powinny miec do niego zastosowania
    przepisy kodeksu pracy dotyczace nietrzezwosci w miejscu pracy? Pomijam kwestie
    immunitetow itp, ale ci ludzie tam przeciez pracuja. Do ZUS i stazu pracy chyba
    im sie to wlicza?

    Pozdrawiam

    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-01-25 09:25:34
    Temat: Re: Sejm jako miejsce pracy?
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

> [...]
    kwestie
    > immunitetow itp, ale ci ludzie tam przeciez pracuja. Do ZUS i stazu pracy

    I jestem ciekaw w jakim jeszcze zakładzie pracy istnieją lokale sprzedajace
    alkohol?

    Piotr

  • 3. Data: 2002-01-25 11:23:00
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...
> [...]
    kwestie
    > immunitetow itp, ale ci ludzie tam przeciez pracuja. Do ZUS i stazu pracy

    Dokładnie. A co z kwestią frekwencji, zaangażowania w pracę (spanie w czasie
    obrad), itp. za co co poniektórzy posłowie biorą diety?

  • 4. Data: 2002-01-25 12:56:04
    Od: "kuba93" <N...@p...onet.pl>

    A najsmieśniejsze, iz nie obowiazują ich badania okresowe, a niektórym to by
    się chyba przydały......

    .... wizyty u psychiatry

    Quba

  • 5. Data: 2002-01-25 13:01:18
    Od: "bud" <b...@i...pl>

    My wszyscy ich zatrudnilismy i tylko my ich mozemy zwolnic.
    Juz teraz moga sprobowac zrobic wyborcy z jego okregu

    mat

  • 6. Data: 2002-01-25 13:52:38
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > Dokładnie. A co z kwestią frekwencji, zaangażowania w pracę (spanie w czasie
    > obrad), itp. za co co poniektórzy posłowie biorą diety?

    Temat mnie interesuje.Np czy PIP moze przyjac zgloszenie? i od kogo?. No bo
    jakby np ululal sie pracownik naglasniajacy sale sejmowa, to chyba nie byloby
    problemu ze znalezieniem osob mogacych go ukarac z powoow scisle zwiazanych ze
    stosunkiem pracy? Ewentualnie swiadek zajscia moglby zglosic to np do PIP. A co
    w przypadku parlamentarzystow? Tego samego dnia w dziennikach podawano, ze
    walczyli jak lwy o stawki uposazenia, argumentujac, ze to jest ich praca i
    zrodlo utrzymania.
    Moze trybunal Konstytucyjny???
    Krzysztof>

  • 7. Data: 2002-01-25 15:21:45
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    kwestie
    > immunitetow itp, ale ci ludzie tam przeciez pracuja. Do ZUS i stazu pracy

    Z tego co piszecie, wynika, ze jedynym "zakladem pracy" w ktorym prosperuja ( i
    sa silnie przez poslow bronione) reguly "wolnorynkowe" i nie istnieja
    regulaminy, PIPy i inne takie smieci, jest parlament.
    Tak naprawde, fucha "parlamentarzysty" jest to (dla wiekszosci) ciepla posadka,
    srednio, ale nienajgorzej platna (jednak placa jest pewna i mozna dorobic...).
    Siedza tam takie miernoty, wybierane jakims cudem (uzyskawszy np. kilkaset
    glosow) lub wybrane "jednoglosnie" przez motloch.
    I robote sie tam olewa - bo po co sie wysilac? A dla plebsu wymysla sie
    rozne "socyalizmy" - zeby bylo, ze nasi przedstawiciele sie o nas "troszcza",
    kochaja nas i - z tej okazji chyba - rzna nas rowno ile sie da :(

    Konrad