PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie a ksiazeczka zdrowia

  • 1. Data: 2002-01-25 07:46:49
    Temat: umowa zlecenie a ksiazeczka zdrowia
    Od: "Jacek" <j...@h...net.pl>

    Obecnie jestem zarejestrowany jako bezrobotny, a książeczkę zdrowia podbił
    mi urząd pracy ale jak przyjme prace na umowe zlecenie (zlecenia) to strace
    status bezrobotnego i kto dalej bedzie podbijal mi ksiazeczkę. Nie wydaje mi
    sie by chciala to robic firma dajaca mi zlecenia, chodzby dlatego że to mogą
    być rózne firmy w miesiącu.

    pozdrawiam wszystkich z pl.praca.dyskusje
    Jacek B.

  • 2. Data: 2002-01-25 13:35:17
    Temat: Re: umowa zlecenie a ksiazeczka zdrowia
    Od: "irek" <g...@p...onet.pl>

    Cześć.
    Też mam podobną sytuację i nie wiem jak to rozwiązać?
    Irek

  • 3. Data: 2002-01-25 16:35:36
    Od: "DamienXI" <d...@r...net.pl>

    > Też mam podobną sytuację i nie wiem jak to rozwiązać?

    ja rowniez, moze ktos pomoze?

    bobrouakk

  • 4. Data: 2002-01-29 20:27:13
    Od: "axel" <w...@b...pl>

    I u mnie jest identycznie Heeeeeeeeeeeeeeelp

  • 5. Data: 2002-06-26 20:37:37
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@p...onet.pl>

    Osobnik znany jako "Jacek" <j...@h...net.pl> raczył wystukać:

> [...]
    > sie by chciala to robic firma dajaca mi zlecenia, chodzby dlatego że to mogą

    No właśnie, jak to jest w takich przypadkach? Mam płacony przez
    zleceniodawcę ZUS, a nie mam stempla w książeczce ubezpieczeniowej? Czy
    wpisów (także zaległych) może dokonać mój oddział ZUSu?

    NP: Składak - "Death... is just the beginning vol.V"

    --
    Mother north - united we stand, together we walk
    Phantom north - I'll be there when you hunt them down...