PracaGrupypl.praca.dyskusje › faktury - opłacanie

  • 1. Data: 2002-01-25 08:17:17
    Temat: faktury - opłacanie
    Od: "boni & klajd" <b...@w...pl>

    Firma w której pracuję nie płaci faktur przelewowych w terminach. Opóźniają
    się się około miesiąc, półtora. Jakie mogą być tego następstwa ze strony
    prawnej? Bo mi jako pracownikowi zaopatrzenia na razie grozili zablokowaniem
    sprzedaży.

  • 2. Data: 2002-01-25 12:11:07
    Temat: Re: faktury - opłacanie
    Od: "Kasia W" <K...@l...pl>

    Tobie to chyba nic nie grozi. Firmy, którym zalegaja z zapłatą maja prawo
    naliczyć karne odsetki. Jeżeli nazbiera się tego sporo można sciagac odsetki
    przez sad. W chwili obecnej jest to chyba 31% w skali roku, czyli ok. 2,6%
    na miesiąc od kwoty którą zalegają, licząc tylko dni "po terminie".

  • 3. Data: 2002-01-25 12:34:07
    Od: "boni & klajd" <b...@w...pl>

    Tak właśnie myślałem. Wkurza mnie tylko jak dzwonię do jakiejś firmy a ktoś
    mi mówi że zalegamy z płatnościami. W tych momentach myślę sobie że chyba
    przestanę się przedstawiać z imienia i nazwiska.