PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: muzyka dla kazdego

  • 1. Data: 2002-01-24 22:52:50
    Temat: Re: muzyka dla kazdego
    Od: "parszywiec" <k...@w...de>

    Użytkownik "muzyk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a2picn$k30$42@news.tpi.pl...
    > jesli poszukujesz dobrej muzyki zapraszamy do naszego
    serwisu, gdzie
    > znajdziesz ponad 7800 albumów
    > Kazdy rodzaj muzyki.

    A czy jest tam jakaś szczególna muzyka, pobudzająca do
    nadzwyczajnych działań w przedsiębiorczości (bez pieniędzy)
    i pomysłowości?
    Bo muzyka o działaniu antydepresyjnym to już jest. Ale jak
    się już się wyjdzie z tej depresji, to trza by jeszcze
    zarobić na chleb, piwo, dziewczyny itd. Czy ta twoja muzyka
    jest w stanie to uczynić?

  • 2. Data: 2002-01-25 08:04:56
    Od: misman <m...@r...pl.niespam>

    parszywiec wrote:

> [...]
    > się już się wyjdzie z tej depresji, to trza by jeszcze
    > zarobić na chleb, piwo, dziewczyny itd. Czy ta twoja muzyka

    stary.. az sie czytac nie chce, jak ciagle biadolisz ze pracy nie ma, ze
    zyc ci sie nie chce itd.. Znam goscia, ktory 3 lata temu, majac lat 51
    ostal wypieprzony z roboty z przyczyn ekonomicznych. Nie biadolil, tylko
    wzial sie do roboty, teraz ma mala firemke przecietnie dobrze prosperujaca.
    Rokefelerem nie jest, ale na zycie i troche przyjemnosci wystarcza.
    Tak, wiem : jak sie nie podoba - nie czytac. Istotnie rozwazalem mozliwosc,
    czy nie filtrofac twojego narzekania, ale oddajac sprawiedliwosc : dlaczego
    mam cie tak traktowac, skoro oprocz publicznego uskarzania sie na swoja
    ciezka dole nic wlasciwie nie zrobiles.. ? Postanowilem po prostu
    powiedziec ci, ze mi sie to nie podoba, czy ci sie to podoba, czy tez nie
    :o] Tak, to subiektywna opinia. A co z nia zrobisz - twoja sprawa.
    --
    Pozdrawia m.