PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sabre vs Motorola

  • 1. Data: 2006-05-09 21:44:59
    Temat: Sabre vs Motorola
    Od: "martin" <m...@w...pl>

    Hej!

    Moj post na temat Sabre nie doczeka sie chyba odpowiedzi wiec sprobuje
    inaczej. Czy ktos moze porownac prace w tych dwoch firmach i powiedziec
    gdzie lepiej sie starac? Chodzi mi zarowno o zarobki jak i o atmosfere, a
    takze (chyba najwazniejsze) projekty jakie sie realizuje. Z gory dzieki

    pozdrawiam,
    m.

  • 2. Data: 2006-05-10 10:08:53
    Temat: Re: Sabre vs Motorola
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    martin <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > powiedziec gdzie lepiej sie starac? Chodzi mi zarowno o zarobki jak i
    > o atmosfere, a takze (chyba najwazniejsze) projekty jakie sie

    Podejrzewam ze nie znajdziesz tu czlowieka który pracowal w obu firmach.
    Dowiesz sie na rozmowie kwalifikacyjnej. Nikt Ci nie broni wyslac CV do
    obu.

    B.

  • 3. Data: 2006-05-10 10:40:11
    Od: Robert Jaskula <_rathi_@_wp_._pl_>

    martin wrote:
    > Czy ktos moze porownac prace w tych dwoch firmach i powiedziec
    > gdzie lepiej sie starac?

    W obu.
    Jak dostaniesz oferte pracy, to bedziesz mogl sobie wybrac : )
    --
    Robert Jaskula

  • 4. Data: 2006-05-10 11:24:51
    Od: tomek <t...@v...pl>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > Podejrzewam ze nie znajdziesz tu czlowieka który pracowal w obu firmach.
    > Dowiesz sie na rozmowie kwalifikacyjnej. Nikt Ci nie broni wyslac CV do
    > obu.

    no tylko że motorola zawiesiła na razie rekrutacje

  • 5. Data: 2006-05-10 12:24:29
    Od: "pachu" <W...@g...com>

    tomek napisau(a):

    > no tylko ze motorola zawiesila na razie rekrutacje

    Rowniez doszly do mnie takie pogloski ? Podobno krakowskie projekty
    przejeli Chinczycy.
    Za bardzo nie chcialo mi sie w to wierzyc ... ale skoro info pojawia
    sie na liscie ;)

    --
    pachu

  • 6. Data: 2006-05-10 13:37:06
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "pachu" <W...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > przejeli Chinczycy.
    > Za bardzo nie chcialo mi sie w to wierzyc ... ale skoro info pojawia

    Jednak Polska nie okazala sie byc dobrym zródlem niewolniczej sily roboczej?
    Hmmm... no trudno.

    Stach

  • 7. Data: 2006-05-10 19:04:07
    Od: "Muchomor" <m...@g...pl>

    "pachu" <W...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > tomek napisau(a):

    > Rowniez doszly do mnie takie pogloski ? Podobno krakowskie projekty
    > przejeli Chinczycy.

    nie wierz w plotki biorace sie z niezrozumienia tematu.

    > Za bardzo nie chcialo mi sie w to wierzyc ... ale skoro info pojawia
    > sie na liscie ;)

    akurat lista to nie jest jakies specjalnie wiarygodne zrodlo :)

    pzdr
    Muchomor

  • 8. Data: 2006-05-10 20:13:47
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    http://www.motorolacareers.com/moto.cfm?cntry=poland

  • 9. Data: 2006-05-10 20:53:42
    Od: "Muchomor" <m...@g...pl>

    "Tomek" <t...@v...pl> wrote in message
    ps.com...

    > http://www.motorolacareers.com/moto.cfm?cntry=poland

    Mialem na mysli Chinczykow. przerwa w rekrutacji to oczywiscie prawda.

    pzdr
    Muchomor

  • 10. Data: 2006-05-11 21:24:17
    Od: RysiekO <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 09 May 2006 23:44:59 +0200, martin <m...@w...pl> wrote:

    > gdzie lepiej sie starac? Chodzi mi zarowno o zarobki jak i o atmosfere, a
    > takze (chyba najwazniejsze) projekty jakie sie realizuje. Z gory dzieki

    Sabre.