PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płaca handlowca

  • 1. Data: 2006-05-10 06:36:05
    Temat: Płaca handlowca
    Od: w...@p...onet.pl

    Panowie mam dylemati to spory pracuje w Poznaniu jako handlowiec branża
    kserokopiarkowa drukarki, zarabiam 1700 1900 zł na raczkę ale mam pewne
    watpliwości co do moich zarobków w porównaniu do innych handlowców w takiej
    branzy lub podobnej. Prowizja/ premia od sprzedaży jest b. mała czasami nawet
    jej brak pomimo dobrej sprzedazy.Sam nie wiem czy dreczyć szefa o podwyżkę czy
    nie. Pracuję 2 lata na tym stanowisku.Co robić?

  • 2. Data: 2006-05-10 09:05:07
    Temat: Re: Płaca handlowca
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    w...@p...onet.pl napisał(a):

    [...]

    > Co robić?

    Może czas zmienić branże? :P Jeżeli umiesz handlować z zakładami
    gastronomicznymi to zapraszam na priv ;)

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)