PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sabre vs Motorola

  • 11. Data: 2006-05-23 15:19:56
    Temat: Re: Sabre vs Motorola
    Od: "Marcin" <m...@g...com>

    Sabre płaci więcej. Różnice są mi bliżej nie znane, ale znam
    przypadek gdzie podwyżka sięgnęła 40%.

    Poza tym co do moto, to projekty SĄ uwsteczniające.

    Powiedzmy, że wiem co piszę :)

  • 12. Data: 2006-05-24 04:04:00
    Od: "Ori" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin <m...@g...com> napisał(a):

    >Sabre płaci więcej. Różnice są mi bliżej nie znane, ale znam
    >przypadek gdzie podwyżka sięgnęła 40%.

    >Poza tym co do moto, to projekty SĄ uwsteczniające.

    >Powiedzmy, że wiem co piszę :)

    Powiedzmy, ze nie wiesz, skoro tak generalizujesz
    Pzdr

  • 13. Data: 2006-05-29 17:34:03
    Od: "martin" <m...@w...pl>

    Wiekszosc projektow prowadzonych w krakowskim osrodku jest uwsteczniajaca

    pzdr.
    m.

  • 14. Data: 2006-05-29 17:38:46
    Od: "martin" <m...@w...pl>

    Hej.

    Pracujesz moze w Sabre? Jesli tak, to bylbym bardzo wdzieczny gdybys
    udzielil mi kilku informacji. Chce wyslac aplikacje, ale chcialbym dobrze
    byloby najpierw uslyszec cos od kogos kto tam pracuje :) Przede wszystkim
    chodzi mi o projekty. Czy tworzy sie nowe rzeczy, tzn. czy pisze sie
    rzeczywisty soft, czy tylko robi jakies minimalne poprawki gdzie kodowania
    prawie nie ma? No i rekrutacja. Czy bardzo trzeba byc obtrzaskanym
    (interesuje mnie stanowisko programista Java) i jak wygladaj wszystkie
    testy? Z gory dzieki za pomoc

    pozdrawiam,
    marcin

    ps.com...

  • 15. Data: 2006-05-31 00:33:58
    Od: "Ori" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    martin <m...@w...pl> napisał(a):

    > Wiekszosc projektow prowadzonych w krakowskim osrodku jest uwsteczniajaca
    >
    > pzdr.
    > m.
    >
    > Użytkownik "Ori" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Praca w Sabrze... Coz, praca jak praca. Szczerze mowiac, spora czesc projektow
    to 15, 20 letnie kody, w ktorych praca rowniez nie rozwija - dlatego daleki
    jestem juz teraz od obiegowych opinii, ze Moto zle, Sabre cacy. Minus Sabra to
    spory chaos projektowy (nie twierdze, ze wszedzie).
    Pieniadze niezle i w jednej, i drugiej firmie. Odrobinke lepsze w Sabrze.
    Generalnie nie ma sie czym podniecac - praca jest srodkiem a nie celem ;-)))

  • 16. Data: 2006-05-31 05:50:07
    Od: "martin" <m...@w...pl>

    > Praca w Sabrze... Coz, praca jak praca. Szczerze mowiac, spora czesc
    > projektow
    > to 15, 20 letnie kody, w ktorych praca rowniez nie rozwija

    hmm, to czy jest napisany ten kod? Z tego co wiem szukaja programistow java,
    wiec chyba nie do rozwijania 15-letniego kodu... A tak poza tym to sa jakies
    projekty gdzie reczywiscie sie projektuje/koduje i tworzy nowy soft? Wiem
    jak wyglada praca w moto i nie bardzo mi to odpowiada dlatego nie chce sie
    pchac do Sabre jesli tam ma byc podobnie

    dzieki,
    m.

  • 17. Data: 2006-05-31 14:30:29
    Od: "Ori" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    martin <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > jak wyglada praca w moto i nie bardzo mi to odpowiada dlatego nie chce sie
    > pchac do Sabre jesli tam ma byc podobnie

    Stary, jak w kazdej duzej firmie - zalezy jak trafisz. Jest BARDZO duzo
    starego kodu w C i C++. Jesli trafisz do projektu javowego (tylko java!)
    powinno byc oczywiscie znacznie lepiej. Ale nie ma zadnej gwarancji (poza tym,
    ze kody hehe nowsze, co nie znaczy oczywiscie, ze zawsze lepsze)
    Czasami lepiej napisac dziennie 5 dobrych linijek kodu niz 1000 badziewia.
    Zareczam! ale generalnie, nie ma sie co podniecac. Calkiem nowych rzeczy
    praktycznie nie ma (malo), ale mozna sie wstrzelic w robienie nowych duzych
    funkcjonalnosci.
    Generalnie, najwieksze wziecie maja ludzie z java i c++ (spojnik "i")
    Aplikuj, jesli ne masz objekcji do wylotow do USA (dosc powszechne, od 2 tyg
    do 3 mcy)

  • 18. Data: 2006-05-31 17:06:27
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 May 2006 07:50:07 +0200, "martin" <m...@w...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >jak wyglada praca w moto i nie bardzo mi to odpowiada dlatego nie chce sie
    >pchac do Sabre jesli tam ma byc podobnie

    Hmm, a skąd w ogóle taki mocny nacisk na tworzenie nowego oprogramowania? Czy
    rozwijanie istniejącego uwłacza godności programisty? :>
    Popatrz na to od drugiej strony - duża część klientów nie chce słyszeć o
    tworzeniu systemu specjalnie dla nich, bo nie mają na to czasu. Ich interesuje
    wdrożenie już gotowego produktu z pewnymi modyfikacjami.
    Chcesz tworzyć wyłącznie nowe oprogramowanie? Jedź do USA i zatrudnij się w
    dziale R&D jakiejś znanej firmy. :)

  • 19. Data: 2006-05-31 22:14:20
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    Dnia 31.05.2006 Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Chcesz tworzyć wyłącznie nowe oprogramowanie? Jedź do USA i zatrudnij się w
    > dziale R&D jakiejś znanej firmy. :)
    W zasadzie parę R&D znanych firm to zdajesie i w PL można znaleźć :)

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 20. Data: 2006-06-01 09:21:42
    Od: m...@a...pl

> [...]
    > spory chaos projektowy (nie twierdze, ze wszedzie).
    > Pieniadze niezle i w jednej, i drugiej firmie. Odrobinke lepsze w Sabrze.

    A mozna troche dokladniej? Wiem, ze sporo zalezy od doswiadczenia, umiejetnosci,
    itd, itp. Ale, pi razy drzwi, na ile mozna liczyc na poczatek (netto)?
    pozdrawiam,
    marc