PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sabre vs Motorola

  • 21. Data: 2006-06-01 14:30:49
    Temat: Re: Sabre vs Motorola
    Od: "a a" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    m...@a...pl napisał(a):

    > A mozna troche dokladniej? Wiem, ze sporo zalezy od doswiadczenia, umiejetnosci
    > ,
    > itd, itp. Ale, pi razy drzwi, na ile mozna liczyc na poczatek (netto)?
    > pozdrawiam,
    > marc

    Jest tak jak napisales - sporo zalezy od doswiadczenia, umiejetnosci ;-)
    Siatki plac nie sa jawne ale osoba z niewielkim stazem dostanie pewnie kolo
    5.5-6 k (oczywiscie brutto). Tak wiec roznice nie sa przytlaczajace (Moto to
    okolice 5-5.5), ale sa. Osoby z dobrym doswiadczeniem znacznie wiecej.
    Bedziesz sie martwil jak ci zaproponuja prace. Wierz mi - powiedza ci ile
    dostaniesz ;-)))
    Swiadomie pisze 'brutto', bo ta suma jest niezmienna w ciagu roku (w
    przeciwienstwie do netto) i taka kwote ma sie na umowie

  • 22. Data: 2006-06-01 14:41:53
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Dariusz Sznajder wrote:

    > W zasadzie parę R&D znanych firm to zdajesie i w PL można znaleźć :)

    No to strzelaj. Tylko traf ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 23. Data: 2006-06-01 15:00:04
    Od: m...@a...pl

> [...]
    > Swiadomie pisze 'brutto', bo ta suma jest niezmienna w ciagu roku (w
    > przeciwienstwie do netto) i taka kwote ma sie na umowie

    thx,
    marc

  • 24. Data: 2006-06-01 16:18:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Jun 2006 00:14:20 +0200, Dariusz Sznajder
    <d...@b...tu.kielce.pl> wklepał(-a):

    >W zasadzie parę R&D znanych firm to zdajesie i w PL można znaleźć :)

    BTW, dziś w Computerworldzie wyczytałem, że Oracle przeznacza na szeroko pojęte
    badania i rozwój... 3 mln USD dziennie. :O