PracaGrupypl.praca.dyskusjeSZUKANIE PRACY !!! › Re: SZUKANIE PRACY !!!
    From: Wojtek <W...@e...szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: SZUKANIE PRACY !!!
    Date: Wed, 06 Mar 2002 09:09:12 +0100

    Adam F. wrote:
    > [ciach - obelgi]
    >
    > Każdy mierzy własną miarką.
    > Jeżeli obrażasz kilkadziesiąt / kilkaset tysięcy osób (zależnie jak liczyć),
    > których w ogóle nie znasz, i większości z nich prawdopodobnie nigdy nie
    > poznasz - to znaczy, że oceniasz według siebie.
    > Moja firma nie jest może potentatem rynkowym, właściwie ciągle borykam się z
    > bardzo różnymi problemami, nie będzie mnie stać w najbliższych miesiącach na
    > zatrudnienie więcej niż dwóch osób, ale każdego potencjalnego pracownika, i
    > nie tylko pracownika, traktuję jak uczciwego. Zdanie zmieniam dopiero gdy on
> [...]

    Niestety nie wszyscy pracodawcy są tacy jak ty. Wielu przesadza z
    wymaganymi kwalifikacjami,a po zatrudnieniu nie traktuje pracownika
    uczciwie.Jezeli na rozmowie widzę,że to co jest napisane w wymaganiach
    jest na wyrost, również na wyrost mówię o swoich umiejętnościach. Znam
    kilka przypadków,gdzie tak było. Niestety uważam,że w Polsce ludzie nie
    potrafią jeszcze robić interesów.Przede wszystkim NIE SZANUJEMY SIĘ
    NAWZAJEM.

    Wygadałem się.

    Pozdrawiam. Życzę samych miłych niespodzianek.

    Wojtek