PracaGrupypl.praca.dyskusjeSZUKANIE PRACY !!! › Re: SZUKANIE PRACY !!!
  • Data: 2002-03-06 13:26:06
    Temat: Re: SZUKANIE PRACY !!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja wiem, że nie wszyscy są tacy.... chciałem tylko pokazać, że tak samo
    jak
    > wśród pracowników, wśród pracodawców również są bardzo różni ludzie - nie
    > można ich wszystkich mierzyć jedną miarką (ja nie wysuwam na podstawie
    kilku
    > osób teorii, że wszyscy pracownicy to lenie). Poza tym denerwuje mnie
    > kreowanie pracodawców na wroga publicznego numer jeden, oskarżanie ich
    > hurtem o wszystkie możliwe nieszczęścia, a później narzekanie, że
    niechętnie
> [...]

    No cóż mogę tylko dodać od siebie że żałuję iż nie natrafiłem na tak
    uczciwego pracodawcę
    za jakiego się podajesz, wierzę że tak jest.
    Ale cóż może powiedzieć osobą taka jak ja z 3 letnim stażem w kilku firmach,
    2 fakultetami,
    ze znajomością języka ang. perfect, ale trafiająca wciąż na pracodawców,
    którzy pod potrzebą chwili zatrudniają mnie na wykonanie tylko projektu, po
    to żeby po 2-3
    się mnie pozbyć. Oczywiście obiecują złote góry a potem przychodzi
    rozczarowanie !!!
    Mało tego, się później okazuje że ZUSu nie odprowadzili a na rozliczeniu
    podatkowym
    ominęli przykładowo 1 miesiąc nie wpisując go w PIT.
    I co ma ktoś taki myśleć jak ja, oraz koledzy którzy przewinęli się przez
    masę takich firm ?