PracaGrupypl.praca.dyskusjeSZUKANIE PRACY !!! › Re: SZUKANIE PRACY !!!
  • Data: 2002-03-06 14:23:50
    Temat: Re: SZUKANIE PRACY !!!
    Od: "Adam F." <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message
    news:a6554q$7s0$1@news.tpi.pl...
    > No cóż mogę tylko dodać od siebie że żałuję iż nie natrafiłem na tak
    > uczciwego pracodawcę
    > za jakiego się podajesz, wierzę że tak jest.
    > Ale cóż może powiedzieć osobą taka jak ja z 3 letnim stażem w kilku
    firmach,
    > 2 fakultetami,
    > ze znajomością języka ang. perfect, ale trafiająca wciąż na pracodawców,
    > którzy pod potrzebą chwili zatrudniają mnie na wykonanie tylko projektu,
    po
    > to żeby po 2-3
    > się mnie pozbyć. Oczywiście obiecują złote góry a potem przychodzi
> [...]

    Ja od siebie dodam tylko tyle, iż to był (tzn. mój pech do pracodawców)
    jeden z powodów, dla których założyłem firmę ;)
    Nie było i nie jest oczywiście łatwo - w gruncie rzeczy zakładając firmę
    wybrałem po prostu inny rodzaj problemów :) (jest to oczywiście pewne
    uproszczenie, gdyż przyczyn wyboru takiej a nie innej drogi było co najmniej
    kilka)

    Pozdrawiam
    Adam